Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt prints, hangtags m.m.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er ved at undersøge hvor jeg kan få lavet følgende og hvor meget det vil koste mig og jeg har surfet lidt på nettet for at finde svar og har også fundet enkelte trykerier der kan levere nogle af tingene, men jeg vil meget gerne høre fra andre med mere erfaring.

Jeg vil sælge t-shirts med designs tegnet af børn som skal sælges via webshop, så jeg skal bruge priser og forslag til leverandører af følgende:

- Leverandører/trykkerier (tryk på t-shirts)

- Hangtags til tøjet og nakke-mærker i trøjerne

- Æsker til pakning/videreforsendelse

- Forsendelses aftaler: Foretrækker i at bruge Postdanmark, GLS, UPS eller hvordan gør man det bedst?

- Webshop/website designer/udvikler der kan lave en fuld professionelt fungerende webshop

- Nets aftale så jeg kan tage betaling via diverse kort

- Hjælp til markedsføring - eller kan jeg selv klare SEO, social media osv selv som uvidende begynder?

Er der noget jeg har glemt og kan du give et skud i tågen på hvad alt dette vil koste mig?

Kan een leverandør klare det hele eller skal jeg *samle* fra flere leverandører?

TIl at starte med vil jeg afprøve med et lille lager for at teste om der salg i det og jeg har fundet nogle der kan levere t-shirts med print og en enkelt webshop-udvikler, hvor jeg samlet for t-shirts+webshop umiddelbart kan holde min investering under 50.000kr - men jeg kender ikke udgifter til hangtags, æsker, aftaler med Postdanmark eller andre, priser på Nets aftaler, hvor meget markedsføring jeg skal starte med og hvilken slags osv.

Håber I kan hjælpe med svar.

Tak for svar alle sammen :)

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 09:24

Hej

Jeg tror du skal ha disse ting fra forskellige leverandører. Jeg kender hvertfald ikke til noget sted hvor det hele er samlet. Vi kan godt levere t-shirts med tryk og eget nakkelabel.

Du kan tjekke os ud her: www.adi-wear.com og er velkommen til at skrive til os...

Hilsen Dennis

Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:06

Hej FalkDK.

Fartpå kan nemt og nemt lave t-shirts med print. 
Skriv en mail ang. antal, kvalitet og div. tryk til esben@fartpaa.dk eller emil@fartpaa.dk

mvh Emil

Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 16
Fra  www.textileagency.dk Skrevet kl. 10:38

Hej FalkDK

Vi kan som firma gå ind og hjælpe dig med hangtags etiketter sizelabels samt T-shirts. Vi er et Tyrkisk Dansk kontor i Tyrkiet/istanbul der arbejder med en del danske, tyske samt engelske brands. Vi producerer for dem samt står vi for etiket sizelabels hangtags- delen. 

Tjek evt voreswww.textile-agency.dk hvor du evt. kan få et billede af hvad vi beskæftiger os med. 

Ellers kan du også maile mig på leyla@eu-contractor.com hvor jeg kan uddybe evt spørgsmål du måtte have

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)