Hej aminoer Jeg er ved at undersøge hvor jeg kan få lavet følgende og hvor meget det vil koste mig og jeg har surfet lidt på nettet for at finde svar og har også fundet enkelte trykerier der kan levere nogle af tingene, men jeg vil meget gerne høre fra andre med mere erfaring. Jeg vil sælge t-shirts med designs tegnet af børn som skal sælges via webshop, så jeg skal bruge priser og forslag til leverandører af følgende: - Leverandører/trykkerier (tryk på t-shirts) - Hangtags til tøjet og nakke-mærker i trøjerne - Æsker til pakning/videreforsendelse - Forsendelses aftaler: Foretrækker i at bruge Postdanmark, GLS, UPS eller hvordan gør man det bedst? - Webshop/website designer/udvikler der kan lave en fuld professionelt fungerende webshop - Nets aftale så jeg kan tage betaling via diverse kort - Hjælp til markedsføring - eller kan jeg selv klare SEO, social media osv selv som uvidende begynder? Er der noget jeg har glemt og kan du give et skud i tågen på hvad alt dette vil koste mig? Kan een leverandør klare det hele eller skal jeg *samle* fra flere leverandører? TIl at starte med vil jeg afprøve med et lille lager for at teste om der salg i det og jeg har fundet nogle der kan levere t-shirts med print og en enkelt webshop-udvikler, hvor jeg samlet for t-shirts+webshop umiddelbart kan holde min investering under 50.000kr - men jeg kender ikke udgifter til hangtags, æsker, aftaler med Postdanmark eller andre, priser på Nets aftaler, hvor meget markedsføring jeg skal starte med og hvilken slags osv. Håber I kan hjælpe med svar. Tak for svar alle sammen :) |
Hej
Jeg tror du skal ha disse ting fra forskellige leverandører. Jeg kender hvertfald ikke til noget sted hvor det hele er samlet. Vi kan godt levere t-shirts med tryk og eget nakkelabel.
Du kan tjekke os ud her: www.adi-wear.com og er velkommen til at skrive til os...
Hilsen Dennis