Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero hjælp: opret vare uden køb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa - er ny - kommende Dinero bruger...

Jeg har oprettet en vare ifm. køb, men tænker om man kan oprette de 100 vare med det samme som man forventer at komme til at bruge, så de ligger i systemet, eller kan man kun gøre det i takt med at man køber dem ind ?

I anden tråd (ingen svar) havde jeg et spørgsmål omkring PBS. Nogle der ved om man via systemet kan sende en faktura som kunden automatisk bliver trukket via PBS - selvfølgelig ved at kunden har udfyldt en PBS godkendelse.

.... der kommer sikkert flere spørgsmål med tiden :-)

Peter

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 09:02

Peter Mortensen:

Hejsa - er ny - kommende Dinero bruger...

Jeg har oprettet en vare ifm. køb, men tænker om man kan oprette de 100 vare med det samme som man forventer at komme til at bruge, så de ligger i systemet, eller kan man kun gøre det i takt med at man køber dem ind ?

I anden tråd (ingen svar) havde jeg et spørgsmål omkring PBS. Nogle der ved om man via systemet kan sende en faktura som kunden automatisk bliver trukket via PBS - selvfølgelig ved at kunden har udfyldt en PBS godkendelse.

.... der kommer sikkert flere spørgsmål med tiden :-)

Peter

Hej Peter.

Jeg ville bare oprette oprette løbende :)

Kan ikke helt finde din anden tråd om PBS - du må meget gerne sende mig link til denne.

Det er desværre ikke muligt at sende fakturaer automatisk på denne måde.

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:16

Peter Mortensen:
om man kan oprette de 100 vare med det samme

Hej Peter.

Velkommen til!

Ja, [Salg]->[Produkter]. Det snød lige mig, da jeg skulle finde det til dig, at Dinero kalder det produkter i menuerne og varer i tabellen. Produkt er vel egentlig også mere præcist. Dækker det ikke også ydelser?

Jeg kender ikke til PBS - men har du prøvet hos dem? De må kunne svare på det.

Bare fyr løs!

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 19:11

Rasmus Theilsø Madsen:
Kan ikke helt finde din anden tråd om PBS - du må meget gerne sende mig link til denne.

Hej Rasmus - tak for svar - den anden tråd er her (nok en lidt dårlig overskrift :-) ) - http://www.amino.dk/forums/t/241758.aspx

mvh.

Peter

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 19:13

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Ja, [Salg]->[Produkter]. Det snød lige mig, da jeg skulle finde det til dig, at Dinero kalder det produkter i menuerne og varer i tabellen. Produkt er vel egentlig også mere præcist. Dækker det ikke også ydelser?

Hej Jørgen takker - det kikker jeg på og overvejer din mail !

mvh.

Peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)