Hejsa - er ny - kommende Dinero bruger... Jeg har oprettet en vare ifm. køb, men tænker om man kan oprette de 100 vare med det samme som man forventer at komme til at bruge, så de ligger i systemet, eller kan man kun gøre det i takt med at man køber dem ind ? I anden tråd (ingen svar) havde jeg et spørgsmål omkring PBS. Nogle der ved om man via systemet kan sende en faktura som kunden automatisk bliver trukket via PBS - selvfølgelig ved at kunden har udfyldt en PBS godkendelse. .... der kommer sikkert flere spørgsmål med tiden :-) Peter |
Peter Mortensen:Hejsa - er ny - kommende Dinero bruger...
Jeg har oprettet en vare ifm. køb, men tænker om man kan oprette de 100 vare med det samme som man forventer at komme til at bruge, så de ligger i systemet, eller kan man kun gøre det i takt med at man køber dem ind ?
I anden tråd (ingen svar) havde jeg et spørgsmål omkring PBS. Nogle der ved om man via systemet kan sende en faktura som kunden automatisk bliver trukket via PBS - selvfølgelig ved at kunden har udfyldt en PBS godkendelse.
.... der kommer sikkert flere spørgsmål med tiden :-)
Peter
Hej Peter.
Jeg ville bare oprette oprette løbende :)
Kan ikke helt finde din anden tråd om PBS - du må meget gerne sende mig link til denne.
Det er desværre ikke muligt at sende fakturaer automatisk på denne måde.
De bedste hilsner
Rasmus