Jeg kunne godt tænke mig at få svar på om jeg må starte min egen konsulent virksomhed (med CVR & Moms nummer), samtidig med at jeg arbejder fuld tid, i et job, hvortil firmaet får løntilskud til at have mig.
Jeg regner med at blive fastansat efter 3 måneder og det er jo fint, men jeg vil gerne starte min egen virksomhed ved siden af og synes det er ærgerligt at skulle vente til om 3 måneder, når nu jeg har et par potentielle kunder, der godt kunne bruge mine ydelser med det samme.
Jeg håber der er nogen der har lidt viden eller erfaring fra samme situation.
P.S. Jeg har læst en masse om at starte virksomhed som bibeskæftigelse, samtidig med at man er på dagpenge, men det er ikke det jeg søger viden om. Jeg søger viden om reglerne for at starte op, samtidig med at man er i løntilskudsjob.
det sikre svar får du fra dem der bevilger løntilskuddet til dig - Jeg ville ikke turde andet end at høre dem - og måske også tale med dem jeg er hos på løntilskuddet, at de ikke f.eks. mener det er i konkurrence med dem eller andet i forhold til en evt. fremtidig fastansættelse
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER