Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til skift fra Billys Billing til Dinero.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bruger i skrivende stund Billys Billing (BB), men ønsker at skifte over til Dinero.

Er der nogle der har råd/erfaring med at skifte og som evt. kunne give en hjælpende hånd?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan jo betale dig fra at få enten en slut/ultimo balance fra nov lukning over i Dinero som primo eller - meget dyrere og bedre en hel posteringsjournal over på hver sin korrekt konto 

Med kun status balance over - har du to regnskaber du skal lægge frem hvis skat skal se og to regnskaber at sammenligne med - med alle posteringer flyttet enkeltvis - har du alt i Dinero

Jeg synes ikke det er omkostningen værd, hverken den ene eller anden løsning - Jeg siger VENT til 31/12 - og start så 1/1 2015 hvis du vil over i dinero. Vi er nu 5/11 og det er ikke værd at flytte noget og skabe besvær før årsskiftet - men det KAN skam da gøres

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
du kan jo betale dig fra at

Ja, det tilbyder undertegnede i al beskedenhed. Kontakt mig via mail, så skal jeg give dig en god Amino-pris. Selvom jeg ikke er meget for det, vil jeg dog give John ret - kan du vente til 31/12, vil det være nemmere for dig. Men kontakt mig og hør om mulighederne. Det er ikke så dyrt.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik, 

Du kan tage fat i sådan en som Jørgen, det er nok nemmest for dig selv. Men ved også at Dinero selv tilbyder meget hjælp og rabatter i forhold til at skifte til deres regnskabsprogram. Så prøv evt. at kontakte dem og se hvad de siger. 

Mvh.
Tobias 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)