Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binære optioner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey derude .. 
Ville høre om nogle af jer har prøvet eller evt handler med binære optioner?
Evt hvilke hjemmesider i bruger til handler og evt grafer.

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:35

Hvis du føler dig lokket af de services der lige nu reklamerer i radioen med at men blot skal kunne gætte om prisen går op eller ned inden for de næste 30 sek, så vil jeg meget kraftigt advare dig.

Servicen er bygget op så det ser ud til at der ikke er et "spread" på købs og salgspris. Dette er dog umuligt. (det hænder, men ikke i mere en et sekund af gangen)

De priser du bliver præsentereret for er derfor ikke de ÆGTE priser, men opdigtede priser sat af udbyder der kun ser ud til at stige for dig, EFTER deres spread er dækket.

Det betyder at prisen faktisk kan stige nok til at din investering går i nul, men uden at du ser det ske og derfor ender med et tab hvis den ikke går højere end dette på trods for at du faktisk skulle have gået i nul.

Tilmeldt 9. Oct 14
Skrevet kl. 08:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ps. hvis hva jeg skriver ikke giver mening, så er du slet ikke klar til at handle noget som helst.

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 48
Fra  buyhomepage.net Skrevet kl. 10:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg brugt easyinvest. de gav mig gode service .men synes selv det binære optioner er gambling jeg ramt altid forkert .så jeg holder mig væk fra det .

mvh

zine

Tilmeldt 9. Oct 14
Skrevet kl. 10:11

ZINE:

jeg brugt easyinvest. de gav mig gode service .men synes selv det binære optioner er gambling jeg ramt altid forkert .så jeg holder mig væk fra det .

mvh

zine

Det svært at ramme noget som helst når det er de priser du kigger på ikke er aktuelle priser, men fantasi priser fastsat af udbyder som de ønsker. En udbyder der vel og mærke tjener penge når du taber.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:37

Talte med en ven i Grækenland i går som har et Forex rådgivningsfirma (ved godt vi taler binære optioner). Hans vurdering er at minimum 50% af alle disse selskaber der tilbyder stor grad af spekulative forretninger er direkte scams - udført på forskellige måder.

Han har siddet sammen med en anden trader 1m fra hinanden, hvor begge kigger på priser på EUR/USD men Saxobank giver dem forskellige priser at handle efter

Da jeg sagde jeg havde en forexkonto hos FXCC og han ikke lige kendte firmaet, ser han det som en selvfølge at jeg ALDRIG ser mit indskud igen, han siger de vil forsøge at tage mine penge men selv hvis jeg skulle få plus vil de aldrig sende mig penge. Sandt/falsk? Ligenu ved jeg det ikke.

Men jeg fandt et firma jeg har væsenligt større tillid til som I kan kigge på, og som åbner for forskellige spekulationsmuligheder som f.eks. spreadbetting på 3000 forskellige equities mv. Sitet er ejet af verdens største sportsbettingfirma betfair der har overskud i mia klassen og er reguleret i England.

Der er helt klart både fordele og ulemper sammenlignet med andre investeringer, jeg tror det er forskelligt fra person til person hvordan disse forhold virker for den enkelte.

Jeg er ikke selv kunde, så tag et kig på det og da Jeres eget indtryk www.tradefair.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)