Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk designteknolog studerende søger praktikplads fra januar 2015 :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg læser til grafisk designteknolog på 3. semester ved UCN i Aalborg. På vores 4. semester foregår uddannelsen primært i et 3 måneders praktikforløb hos en virksomhed. Jeg søger derfor en praktikplads, hos en virksomhed, der kunne tænke sig en engageret og kreativ ekstra hånd.

Jeg er 22 år, som bor i Aalborg. Jeg har tidligere taget handelskolen og derefter haft en elevplads i tøjbutik i Tyskland (Noa Noa Kiel) og derefter taget det sidste år i en tøjbutik i Aars. 

Gennem uddannelsen som grafisk designteknolog, får man som studerende indblik i forskellige dele af design-verden, hvoraf vi kommer igennem forskellige områder omkring design, innovation, samt indblik i kommunikationsstrategier, organisation og projektledelse. Vores kreativitet bliver hele tiden udfordret.

Under uddannelsen som grafisk designteknolog får vi blandt andet indblik i.

• Idéudvikling
  • Grafisk design
  • Visuel Identitet
  • Konceptudvikling
  • Storytelling
  • Kommunikationsstrategier, branding, strategier ved sociale medier, marketingsplaner, virksomhedsanalyser, content marketing mm.
  • Webdesign
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Muse
  • Adobe Illustrator
  • Adobe InDesign
  • Adobe Dreamweaver
Jeg søger et praktiksted, som vil have en ulønnet praktikant fra 19. januar 2015 og ca. 3 mdr. frem. 
Arbejdsopgaverne udformer vi sammen.

I får en praktikant som gerne vil bidrage med ideer og kreativitet, som elsker at lære nye ting og er pligtopfyldende. I får en engageret praktikant i virksomheden, som brænder for det hun laver, og ønsker at skabe de bedst mulige løsninger til de opgaver der bliver stillet.
Jeg er især interesseret i grafisk design med fokus på kommunikation og marketing, samt reklamer og branding.
I må endelig kontakte for flere oplysninger. Jeg ser frem til at høre fra jer!

Med venlig hilsen 

Kristina Holm Madsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)