Hej.
Jeg er 22 år, som bor i Aalborg. Jeg har tidligere taget handelskolen og derefter haft en elevplads i tøjbutik i Tyskland (Noa Noa Kiel) og derefter taget det sidste år i en tøjbutik i Aars. Gennem uddannelsen som grafisk designteknolog, får man som studerende indblik i forskellige dele af design-verden, hvoraf vi kommer igennem forskellige områder omkring design, innovation, samt indblik i kommunikationsstrategier, organisation og projektledelse. Vores kreativitet bliver hele tiden udfordret. Under uddannelsen som grafisk designteknolog får vi blandt andet indblik i.
Jeg søger et praktiksted, som vil have en ulønnet praktikant fra 19. januar 2015 og ca. 3 mdr. frem.
Arbejdsopgaverne udformer vi sammen. I får en praktikant som gerne vil bidrage med ideer og kreativitet, som elsker at lære nye ting og er pligtopfyldende. I får en engageret praktikant i virksomheden, som brænder for det hun laver, og ønsker at skabe de bedst mulige løsninger til de opgaver der bliver stillet. Jeg er især interesseret i grafisk design med fokus på kommunikation og marketing, samt reklamer og branding.
I må endelig kontakte for flere oplysninger. Jeg ser frem til at høre fra jer!
Med venlig hilsen Kristina Holm Madsen |
Grafisk designteknolog studerende søger praktikplads fra januar 2015 :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)