Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du tjene penge? Har du et bredt netværk i sportsbranchen? Så læs her!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer!

Jeg driver til dagligt en virksomheden, SPORTSACT.DK, som primært sælger sportsplejemidler, herunder harpiks, sportstape, isposer, træningselastikker samt mange andre fitness-materialer. Målgruppen er sportsklubber, foreninger, efterskoler, behandlere og egentlig også private personer.

Konceptet er enkelt men funktionelt. Det handler om at give kunderne de bedste priser, så de kan opnå besparelser i deres regnskab, i forhold til deres nuværende løsning. 

I den forbindelse søger jeg folk, som ligesom mig, har et bredt netværk indenfor nogle af ovenstående kategorier. Det kan være at jeg kan bruge netop DIG, da jeg søger personer med et bredt netværk i sportsbranchen. Det kan være kendskab til sportsklubber, foreninger, fysioterapeuter, massører osv. Dog er efterskoler i særdeleshed også interessante. 

Lyder det interessant og passer beskrivelsen på dig? Så kontakt mig så vi sammen kan finde en samarbejdsløsning, hvor du får x-antal procent i provision for salg til potentielle kunder.

Send mig en privatbesked eller mail til rbl@sportsact.dk, hvis det er dig, som jeg har brug for. Så vil jeg med glæde uddybe mulighederne og sammen kan vi finde en god løsning. 

Mvh.

Rasmus Bæk Larsen
www.sportsact.dk

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Sportsact.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig interesseret i folk med et netværk indenfor sportsbranchen. Det kan være små som store klubber, behandlere mv.

Mvh.
Rasmus 

Med venlig hilsen

Rasmus Bæk Larsen
rbl@sportsact.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)