Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booknerja.dk hvad synes i om siden, mangler et par rettelser men ellers

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

hvad syntes i om siden, og hvad kan vi gøre bedre, og hvordan kommer man frem med disse tilbud bedst på nettet.

virksomheden har mange fra Sverige og Norge og nu vil vi gerne tilbyde dette til danskere.

man kan bo dernede i en mdr. feks to personer for helt ned til under 7000 kr. for to og vi kan booke fly også

hvad synes i om ideen og siden

hilsen

thomas

booknerja.dk

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:46

Hej Thomas.

Det er et fedt projekt, du har gang i der.

Siden mangler en lille smule for virkelig at være lækker.

Forslag:
---
Din brødtekst føles en smule sammenklemt og tyk.

Jeg ville anbefale at give den en mørk grå farve i stedet for helt sort.
Prøve med skrifttypen Verdana for at give bogstaverne en smule luft.
Mere linjeafstand ville gøre underværker og få teksten til at føles lettere mod øjnene.
---
Dit top banner er lidt for levende mm.

Giv det bare et sekund mere inden at det skifter til det næste billede.
Det skifter meget hurtigt, måske give det 0,5 sekunder mere til at fade i.
Læg en lille baggrund bag "Dit bedste ophold og service i Nerja" da det kan være svært at læse til tider.
---
Din side mangler luft.

Giv alt på din side lidt mere luft. Det ser en smule sammenklemt ud. 
Dine skygger får siden til at se en smule sløret ud, prøv med skarpe linjer.
Gradients (Tonende farver der går fra hvid til grå), er ikke længere så moderne. Du kan eventuelt prøve faste farver i stedet.
---
Gør din footer mere synlig.

Du har så mange rigtig gode oplysninger i din footer. Giv det noget farve og størrelse.
Adskil din footer fuldstændigt fra alt andet indhold, i en boks i bunden. (Det er det første sted jeg kigger for at finde jeres telefon nummer).

---

Jeg håber du kan bruge mine små idéer til din/jeres hjemmeside.

Skriv endelig hvis du kunne tænke dig mere feedback. 

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 09:39

hejsa

tak for det, mit problem er den ligger sammen med de andre sider, og det gør jeg ikke kan ændre ret meget i tekst størrelser osv og undergrunds farver

men jeg har lavet overskrift punkter nu på forsiden, måske der skal slettes noget.

det næste bliver hvordan jeg kommer ud til folk, fordi det er den direkte vej uden mellemled, så hvis f.eks du bookes en mdr. kommer du ned på ca 6-8000 kr og der kan du være 2-4 personer. så for et par ville det være 6-8000 for en mdr. alt efter hvad man kræver, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal lancerer den og hvordan jeg bedst kommer ud til den scarer for billigst mulig penge

har tænkt på at bruge et telefirma som passer tlf. da jeg ikke kan være på fuld tid endnu og de vil få adgang til at kan hjælpe dem med at booke eller tager imod en besked og jeg lkan ringe tilbage til dem med yderlig info omkring rejsen, da vi kan kører dem til hamborg hvor de skal flyve feks. og vi kan også lave rejser med konferencer med op til 200 personer og det vil nok ligge på ca 4000-5000 med fly overnatning arangermenter og mad for 3 overnatninger hvilket også er billig plus det er en fordel for firmaet at de får en samlet faktura så de ikke får problemer med skat, så det bliver en samlet pakke for konferencen på f.eks 5000 kr.

hvad siger du til det,

thomas

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:59

Gør dig selv/firmaet en stor tjeneste, og få en prof. til at gennemgå og tilpasse dine tekster.

Venstre undermenuer er ikke læsbare - pladsen er for trang til at hele teksten vises.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)