Dit virksomheds logo er din virksomhed i sin simpleste form - Alt hvad du står for opsumeret. Det er min mening som mange årig Art Director med en del logo designs bag mig. Overraskende nok virker det ofte som om det ikke er noget folk tænker synderligt over, når de vælger et logo. Jeg forholder mig til alle de mange logoer jeg ser i min hverdag eller de logoer der burde være. For mit vedkommende skal et logo ikke være smukt eller detaljeret, det skal bare virke og passe til virksomheden og dets produkt og vække genkendelighed næste gang man ser det. Her er reglerne jeg altid følger når jeg starter med at designe et logo:
Jeg elsker at tegne logoer, det er en udfordring og en fornøjelse for mig (næsten) hver gang. I den næste stykke tid har jeg luft i kalenderen og vil lave noget jeg har lyst til. Derfor har jeg et godt tilbud til alle Amino brugere: Du får:
Pris: 2000 DKK ex. moms Hvem er jeg: Søren Rud Christensen. 34 år. Online Art Director med en fortid som DTP’er. 11 års erfaring heraf 5 år som selvstændig og 6 år som konsulent i onlinebranchen med fokus på konverterings optimering:
Mvh Søren Rud - Pixelpirat |
Få et unikt, professionelt logo der virker!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)