Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fribetaling - NEDBRUD

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbage sidst i juli/først i august begyndte to af vores kunder at melde tilbage om de her afvisninger. Jeg afprøvede med mine egne kreditkort (og ja, jeg er sikker på at jeg indtastede korrekt og at kortene ikke var spærrede Smile) og blev også afvist.

Jeg forsøgte at påpege dette over for Fri Betaling, men fik bare en 2 liniers mail med at der ikke var noget galt...  herefter stoppede tilbagemeldingerne fra FB totalt. Selv et spørgsmål om hvorfor jeg skulle betale for en oprettelse af et abonnement jeg allerede havde købt for 1½ år siden forblev ubesvaret...

Anders Lund
LAIT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 14:10

OK! Og det kan ikke være OS Commerce? Bruger du slet ikke OSC?? Fribetaling nævner i deres supportmail at de i 2006 meldte ud at man skulle flytte over på en anden remoteload tingest (ved intet om det, har en "web master" til den slags)....tja, jeg vender tilbage hvis jeg finder ud af mere.

Og så takker jeg i øvrigt gud og skaber for sites som Amino etc. - som er GULD værd, så vi ikke allesammen skal opfinde den dybe tallerken. Tænk hvor meget tid man sparer ved at søge informationen her. Tid som så kan bruges til at iværksætte og iværksætte og iværksætte.... Wink

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 21:42

Jeg er overbevist om at jeg ikke har hørt om det før, ifølge deres egne sider skulle de være ved at udfase det gamle system i starten af i år, man kan så undre sig over at man ikke har kontaktet det kunder der har benyttet den "forkerte" gateway istedet for bare lade de køre.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:55

haandlavet.dk:
man kan så undre sig over at man ikke har kontaktet det kunder der har benyttet den "forkerte" gateway istedet for bare lade de køre.

Nu skal man jo heller ikke forvente super duper service når man har valgt de billigste i branchen - De har sendt deres kunder en mail om de har skiftet over - de har ændret deres manualer - og lader tilmed servicen kører knap et års tid sådan at alle har god tid til at køre over på den nye remote load - Da den gamle remote så driller og gør at mange kunder klager over servicen vælger de så at lukke den helt ned - men giver igen deres kunder noget tid til at skifte over til den nye .

Jeg har svært ved at se hvor meget mere man kan forvente - At de skulle tage kontakt til alle de kunder der valgte ikke at skifte over da man blev gjort opmærksom på det er i mine øjne ret absurd eftersom de er så billige.
Havde du f.eks. valgt Dibs og betalt det 5-6 dobbelte for din løsning, så kunne man måske have forventet denne grad af service.

Det er på ingen måde for at forsvare deres nedbrud, og jeg har svært ved at gennemskue om det kun er den gamle remoteload der har været nede som de selv påstår, eller om deres servere også har været nede.

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Fra  Haandlavet.dk Skrevet kl. 09:09

Hej Martin

Jeg forventer ikke superservice og 24-7 telefonsupport. Men jeg er overbevist om at jeg aldrig har fået en mail om at der var kommet ændringer hos fribetaling. Mit system har kørt uden problemer op imod deres gateway, så når jeg ikke hører noget fra dem, så checker jeg da ikke deres site for at se om de har lavet ændringer der kan gøre at jeg ikke længere kan modtage betalinger.

Jeg forventer bare at blive orienteret, og der mener jeg at det er glippet.

Tim

Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)