Tilbage sidst i juli/først i august begyndte to af vores kunder at melde tilbage om de her afvisninger. Jeg afprøvede med mine egne kreditkort (og ja, jeg er sikker på at jeg indtastede korrekt og at kortene ikke var spærrede Jeg forsøgte at påpege dette over for Fri Betaling, men fik bare en 2 liniers mail med at der ikke var noget galt... herefter stoppede tilbagemeldingerne fra FB totalt. Selv et spørgsmål om hvorfor jeg skulle betale for en oprettelse af et abonnement jeg allerede havde købt for 1½ år siden forblev ubesvaret... |
OK! Og det kan ikke være OS Commerce? Bruger du slet ikke OSC?? Fribetaling nævner i deres supportmail at de i 2006 meldte ud at man skulle flytte over på en anden remoteload tingest (ved intet om det, har en "web master" til den slags)....tja, jeg vender tilbage hvis jeg finder ud af mere.
Og så takker jeg i øvrigt gud og skaber for sites som Amino etc. - som er GULD værd, så vi ikke allesammen skal opfinde den dybe tallerken. Tænk hvor meget tid man sparer ved at søge informationen her. Tid som så kan bruges til at iværksætte og iværksætte og iværksætte....