Er der andre end mig der oplever at fribetalings server er nede pt? |
Jeg sidder her til aften og kører noget test, og oplever også problemer, ligner noget disk full :(
Jeg sidder her til aften og kører noget test, og oplever også problemer, ligner noget disk full :( |
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.
Det er noget rigtigt møg... Jeg har de første ti kunder nu, som er blevet rejected der igennem.
Hold kæft jeg synes det er ringe! |
Man kunne jo fristes til at sige: Man får hvad man betaler for ... Men vi er ikke uenige det burde bare ikke kunne se, og nu hvor det er weekend er det jo et spørgsmål om hvornår de "opdager" det. Jeg har ihvertfald fejlmeldt deres skidt |
Tim
Info-Connect A/S
Ring og se om de tager telefonen. Det er et forsøg værd..
De ejer og driver fribetaling.. |
Ja, og hvis man har tegnet en døgnservice-aftale med dem (altså ikke fribetaling) - så kunne man komme i kontakt med dem... Men det er jo nok tid til at se sig om efter en mere seriøs udbyder ... |
Tim
Den slags sker også hos Quickpay og de andre store, det er bare nogen som desværre sker engang i mellem. Det er dog oftest hos PBS problemerne ligger. Men selvfølgelig kan det også ske med ens gateway. Men skide træls er det under alle omstændigheder når det er. |
En ting er nedbrud og andre uhensigsmæssigheder, men noget andet er når man på ingen måde melder tilbage til kunderne, så er det jeg går hen og bliver GSR (gammelt surt røvhul)... Vi betaler trods alt for at vi kan få gennemført betalinger, også i weekenderne! |
Tim
Nu ved jeg ikke om det stadig er nede, men hvis det er, er det også alt for dårligt. Der er jo forskel på om det er 5 timer eller 72 timer. |
Det er stadigvæk nede, for dem der nu bruger fribetaling? Jeg kan anbefale Wannafind, har ingen problemer haft med dem. |