Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler importdokumentation.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Jeg har bestilt et par sko fra en hjemmeside, udenfor EU. De blev sendt fra Kina og jeg ville bare lige høre hvad jeg skal sende til postdanmark, da de ifølge track og trace mangler dokumentation. Problemet er bare at jeg ikke fik en ordrebekræftelse, men bare en E-mail hvor der stod at den var blevet sendt, hvad varen var, et tracking nummer og størrelse sko. Prisen er ikke inkluderet.. Hvad skal jeg herunder sende om dokumentation?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 10:36

Det er jo typisk en faktura der mangler.

Tilmeldt 21. Oct 14
Skrevet kl. 10:37

Hvad skal jeg så gøre i dette tilfælde? Skal jeg bare sende E-mailen? Der står dog ikke pris..

Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:39

Hvordan har du betalt?

Udskrift/screenshot fra webbank/paypal burde være nok, de plejer ikke at gøre det store ud af småting.

Tilmeldt 21. Oct 14
Skrevet kl. 10:42

Jeg har betalt via et dankort. Her har jeg ikke taget PayPal i brug.. Skal jeg sende et sceenshot af en betaling fra min konto, plus E-mail?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:58

ja giv dem email og screenshot der viser betaling. Du kan vel også lave screenshot af siden du købte skoene fra hvor pris vel fremgår

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Oct 14
Skrevet kl. 14:27

Tusind tak.

Jeg har bare lige et hurtigt spørgsmål. Når man skal betale told, hvordan betaler man? Får man et brev sendt hjem, eller skal man betale når postmanden står ved døren? 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:46

Du får en regning fra postdanmark for told, moms og håndtering. Normaltvis betaler du, når pakken skal afhentes - der er ikke udbringning ved postvæsenet mod betaling.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)