Jeg har længe gået og overvejet og starte egen virksomhed, men efter og have læst hr. Thorborg's bog, så skal det fandme være! Jeg ønsker at starte en virksomhed, hvor der sælges ure. Men de ure der skal sælges skal være nogle jeg selv har designet, og fået fremstillet et andet sted, fx har jeg fundet ud af, at jeg godt kunne tænke mig og få det fremstillet i Schweiz, da det er af meget høj kvalitet. Jeg har de sidste timer ledt efter et sted hvor jeg kan få nogle til og fremstille disse ure, men kan simpelthen ikke finde nogen. Så er kender nogle en hjemmeside hvor man kan finde disse mennesker?
Og i forhold til papirarbejdet, hvad kræves der så når jeg skal lave et produkt, i form af al papirarbejde? Og kan i her også henvise til nogle som ahr 100% styr på dette, eller kan jeg fx bare tage og kopierer det fra en anden hjemmeside. Jeg har kigget lidt på denne hjemmeside: http://www.mvmtwatches.com og jeg kan ikke finde noget med *regler* og *sådan bør du ikke gøre* eller man på nogle måder skal accepterer nogle betingelser, så mit andet spørgsmål lyder; er papirarbejde noget jeg skal koncentrere mig om, og er det så vigtigt?