Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Freelancerfirma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer alle :)

Jeg står og er igang med at opstarte et måske lidt anderledes freelancerfirma.

Min stilling i processen vil nemlig foregå som mellemmand, i den forstand at jeg står for at finde kunder til freelancerene men ikke selv er en del af den opgave/arbejde de udfører.

Min ide bunder ud i at en kunde tager kontakt til mig om en opgave som jeg så vidersender til "mine" freelancere, denne opgave laver de alle et forslag/uddrag til, som jeg sender tilbage til kunden som så får ex. 5 valgmuligheder. således at de har noget at vælge imellem og derved har en bedre mulighed for at få præcis hvad de efterspørger. 

Jeg er ikke så meget inde i hvad en person som mig i en sådan stilling ville kunne tage for en sådan ydelse, men jeg tænker 5-10%.

Nu har i hørt det basale i min ide, så derfor kunne jer godt tænke mig at hører om der er andre der har erfaringer med at drive en sådan virksomhed?
Hvad er godt at vide ?
Hvilke forbehold bør man tage osv?

Jeg har læst meget om hvad forskellen er på en  freelancer og en fastansat - MEN jeg har ikke fundet en freelanceraftale som går passer til denne form for virksomhed, så hvis i noget om det ville det også være super!

På forhånd Tak! Jeg håber at hører fra jer!

Mvh Arkidit/ Rasmus Haugaard 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:18

Hejsa Rasmus

Spændende koncept du har gang i der, hvilket område vil du beskæftige dig med ?

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:25

Arkitektur/håndværkerarbejde 

Så hvis en person skal have lavet/tegnet en udbygning eller sågar et helt hus kan de benytte min virksomhed :)

Og mange tak! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)