Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udvikling af brætspil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Det er sådan, at jeg længe har gået med ideén om at udvikle et brætspil. Jeg har altid haft kreative tanker og ideér i forhold til forskelligartede spil. Dog har de fleste ideér kredset om quizbrætspil.

Det er dog først inden for det sidste halve år, jeg for alvor har gjort noget ved det. Jeg gik så småt i gang med at skrive alle tankerne ned for derefter at udføre det praktiske, så som at lave spilleplade, diverse kort og andre elementer til spillet (i amatør udgave).

Det er nu mere eller mindre færdigt, og jeg har afprøvet det, et par gange, for venner og bekendte - Det affødte mange positive tilkendegivelser, og det må betegnes som en succes.

Selvom jeg har fået lidt inspiration fra et par andre velkendte spil, så vil jeg alligevel betegne mit spil som unikt. Jeg er ihvertfald ikke stødt på et lignende spil før.

Jeg er nu nået der til, hvor jeg skal tage næste skridt, og evt få nogle inputs fra professionelle folk i branchen.

Er der nogen herinde der har erfaringer med brætspils-området eller kender nogen, der kunne hjælpe mig videre i forhold til produktion og salg...?

Mvh Fonze
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan du bruge fjerde hit på Google "produktion af brætspil": http://www.danishboardgames.dk/udvikling-af-spil/design-af-spil?
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)