Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KONDOMPRODUCENT

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ........alle iderige mennesker

Vi, min makker og jeg, går og pusler med ideer om at starte kondomproduktion op. arbejdstitlen på vores firma er foreløbig: kondomos, eller pikogpatter APS, Vi har den ide at vi vil lave et meget originalt og sjovt kondom....som verden aldrig har set magen til.......vi ved godt at de fleste mere eller mindre vellykkede produktideer er afprøvet......men vi tror alligevel der er et hul i markedet, der mangler at blive fyldt ud...... 

det bliver en lille sidevirksomhed ved siden af alle vores andre projekter....... 

og så er det vi kan bruge jer, kære aminos, til at komme med en sjov og original ide til dette nye kondomprodukt......foreøbig har vi selv et par ideskitser: et stribet eller ternet kondom kunne være en vinder på markedet....men det er bare strøtanker.....

så hvis du vil være med på legen, så kom frisk med din ide i debatten her......vi vil præmiere den bedste ide....ifølge vores bedømmelse....med to flasker god vin.........pr.1.12.07 kl 24, slutter idekonkurrencen og vi udpeger en vinder........

ER DU MED PÅ KONKURRENCEN?..........SÅ DELTAG...(INGEN IDE ER SOM UDGANGSPUNKT FOR LANGT UDE...)

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 11:05

hvad med en "smily" ude i spidsen Big Smile

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 11:06

flammer eller fartstriber kunne da være ...cool. Jeg kan dog ikke helt forestille mig hvordan kvinden ville tage det!

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:36

Lyder spændende. Den med fartstriber er dog allerede på markedet. =)

Der vil næsten altid være en åbning for at lave noget nyt. Men terner og striber vil jeg bestemt ikke mene der er nok til at få stor success.

Det skal være noget HELT specielt, for at forhandlere gider at tage et ukendt mærke ind.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 11:41

I denne tid kunne et "jule" kondom være aktuelt :-)

Forestiller mig et med sne, rensdyr, julemand, julegris whatever.

Ja okay.. indrømmet. Det var bare en implus tanke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05

sjove ideer........og så allerede inden kl 12.........great

jeg fik lige en vanvittig ide om et kondom med musik i, jeg kan dog selvfølgelig ikke selv deltage i konkurrencen............det kan dog måske kaste mange følgeideer af sig..........

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:05
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:18

Hej ,

Hvad koster det per kondom hvis man skal have produceret mange. Har lige fået idéen til et design der kommer til at slå igennem?

100% 

Mvh

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:25

MDTT:

Hej ,

Hvad koster det per kondom hvis man skal have produceret mange. Har lige fået idéen til et design der kommer til at slå igennem?

100% 

Mvh

Du skal være velkommen til at kontakte mig på cs@ripnroll.dk og fortælle lidt om din idé, så melder jeg tilbage med en pris for produktion.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:30

Så er det jo dig der producere for mig?

Jeg vil gerne direkte i kontakt med en producent, så jeg kan lave mit design billigst muligt.

Kan du hjælpe mig med det?

Mvh

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)