Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på instagram

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :)

Jeg er i gang med at starte en webshop og har derfor tænkt mig at oprette en instagram-profil for at markedsføre mine varer.

Jeg har dog et par spørgsmål i den anledning. Hvad vil det optimale navn være til brugeren, når det er en webshops officielle bruger? Webshoppen skal hedde et navn (mit navn) og jeg tænkte derfor på om det skulle være (mitnavn)dk eller (mitnavn)officiel eller bare mit navn? Jeg er lidt i tvivl om, hvad der vil fungere bedst.

Derudover er jeg også i tvivl om, om jeg skal skrive på engelsk eller dansk. Mine kunder er kun i Danmark, men jeg tænkte at ,hvis man skriver på dansk, så udelukker man resten af verden til at følge med i mine projekter på instagram (tøj og kreationer), så hvad er bedst? At skrive på engelsk eller dansk?

På forhånd tak :)

/Lauren

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauren

Lige til den med sproget, jeg ville vælge at skive den på dansk. Når du senere ønsker at gå over landets grænser, så brug nogle ressourcer på at få den oversat til andet sprog. Men du vil konvertere dårligere i DK hvis ikke din butik er på dansk. Se eksempelvis lightinthebox.com. De holder til i Asien et eller andet sted, men satser blandt andet på det danske marked, og derfor har de selvfølgelig fået det lavet således at når en dansker besøger deres shop, så står tingene på dansk.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)