Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholder/revisor søges til mindre firma i NÆSTVED

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en bogholder eller revisor i Næstved eller omegn til et ny-opstartet ApS, som egentlig er en mindre enkelmandsvirksomhed som er overgået til ApS. Det eneste jeg kan selv, er at sætte alle bilagene i dato orden og stemme af efter bank. ALT andet skal du/i tage jer af. Der er kun  mig som ansat i ApS`et men i skal stå for løn osv. Det skal bare være i orden, og gerne til et FAST månedligt beløb (årlig aftalt pris).

Kan du/i være behjælpelig med at afslutte enkeltmandsvirksomheden så det hele kun er fra ApS´et ville det være en stor hjælp.

Du/i skal være en af de bogholdere/revisorer der finder løsninger på problemerne uden at det koster en masse penge - for det har jeg IKKE - endnu ;-)

HASTER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chico70

Lad os hjælpe dig med at finde en, smid din opgave hos os her: Hent tilbud

DBH Kristian

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Fra  debis regnskab Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chico,

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. debis regnskab tilbyder netop bogføring og administration til en fast pris, baseret på hvor mange bilag du har brug for at få bogført hvert år. Vi klarer både bogføring og lønadministration, og det hele er omfattet af vores bogføringspakke.

Du må meget gerne ringe eller skrive til mig, så giver jeg gerne et tilbud :-)

Du kan fange mig på 50515590 eller info@debis.dk

 

 

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chico,

 

Jeg tillader mig, efter at have læst dit opslag, kontakte dig vedrørende den efterspurgte Revisor/bogholder i henhold til den ApS-virksomhed.

 

Vi er en mindre revisionsvirksomhed beliggende i Næstved, hvorfor vi vil være et oplagt valg for dig.

Du har mulighed for at læse mere om os på vores hjemmeside www.kvalitetsrevision.dk.

 

Vi er meget interesseret i at høre mere om din virksomhed og forventninger, og ønsker derfor kontakt til dig.

 

Du er mere end velkommen til at kontakte os på 50802200/28111540 eller pr mail lp@kvalitetsrevision.dk.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)