Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have!

Tilmeldt 22. Jul 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Brodersen + Kobborg Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEO-LEX er simpelthen hver en krone værd - også selvom den havde kostet det dobbelte. Jeg har endnu ikke fået købt udgave 14 men det bliver den bestemt!

Jo man kan google sig til meget - men som Thomas selv er inde på - så kræver det jo altså at du skal vide hvad det er du søger efter - og derefter skal der så sorteres mellem skidt og kanel. 

Med SEO-LEX er man igang fra første minut, og skulle man så blive i tvivl eller vil vide endnu mere - ja så er det intet problem at google sig frem til yderligere information - men du ved meget specifikt hvad det er du vil vide mere om - ergo: bedre søgeresultater.

Udover det, så er grunden vel til at man vil læse nogle gode SEO bøger og tekster vel at man gerne vil kunne så meget som muligt selv og slippe for at diverse SEO bureauer skal gøre alt for dig ( og jeg kan med sikkerhed sige at det ikke bliver til ret meget for 1495.- ). Mig bekendt kommer man heller ikke på ret mange "gode" kurser for den pris. 

Hvis du læser bogen og følger bare nogle af de ting som Thomas anbefaler - så er jeg overbevist om at dine surt opsparede 1500kr vil yngle som kaniner. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne alle sammen! Jeg er ved at starte en hjemmeside op som hedder www.axelgaard-smykker.dk op. Det bliver spændende at se hvor langt man kan komme med DIY SEO. 

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser at dine to domainer er tomme... Hvis jeg var dig, ville jeg uploade en statisk side, der forklarer lidt om dit nye koncept med nogle fede billeder af dine smykker, og lade besoegende skrive sig op til at faa en mail (og maaske en rabat kode) naar din side gaar i luften.

Bare en tanke herfra.

/Nicolaj

Fra Assens
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt meget godt om SEO-LEX 13 og jeg er ikke i tvivl om at det godt kan betale sig at investere penge og tid i bogen. Man kan bruge så ufattelig meget tid på at søge på google, og sortere informationer om det er up-to-date og hvad der er vigtigt m.m. Jeg er dog i tvivl om det er nok med SEO bøger eller om det er nødvendigt også at læse om E-handel, fra nogle erfarne E-købmænd!?

Pernille

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas. 

Har du nogen ide om hvor langt SEO er fra at blive en videnskab?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Uffe Aalborg:

Thomas. 

Har du nogen ide om hvor langt SEO er fra at blive en videnskab?

23,8 nautiske mil.

Undskyld det spøgefulde svar - men jeg forstår ikke spørgsmålet. Er det en videnskab at montere tagplader? Eller et håndværk?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu at det er en større videnskab seo end tagplader. Jeg har i øvrigt meget med begge dele...

 

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gode svar i denne tråd. Tak for det! 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)