Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender I nogle gode bøger om SEO

Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du søger på den danske Google, så kommer der 2 gode bøger som de første resultater. 

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg ved godt at man kan søge på google og få eksempler på bøger med emnet SEO. Jeg er dog interesseret i anbefalinger til bøger og personlige erfaringer med bøger om SEO. 

Hvis google havde svaret på alt så var der vel ikke behov for aminoSmile

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Axelgaard

Hvis du søger efter en god bog kan jeg anbefale denne...

http://seo.demib.dk/

Men ellers kan du også søge en helt masse artikler omkring emnet på nettet.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 12
Fra  www.axelgaard-smykker.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Den vil jeg kigge nærmere på. 

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey der... Jeg har læst SEO-LEX 13 og jeg synes den var rigtig god. Både for erfarne og nybegyndere.. Sproget er så alle kan følge med, også personer der aldrig har kodet.. Den har jeg lært en del af, den er dog lidt dyr, da man kan læse sig til det meste på google.

Den kan anbefales :) 

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tolga:

Hey der... Jeg har læst SEO-LEX 13 og jeg synes den var rigtig god. Både for erfarne og nybegyndere.. Sproget er så alle kan følge med, også personer der aldrig har kodet.. Den har jeg lært en del af, den er dog lidt dyr, da man kan læse sig til det meste på google.

Den kan anbefales :) 

Tak for anbefalingen - og nu er SEO-LEX14 udkommet i mellemtiden. Jeg vil gerne knytte en kommentar til, at bogen er "lidt dyr", da "man" kan læse sig til det meste på Google.

Bogen koster de samme 1.495 kr., som den har kostet siden første udgivelse i 2009. Og ja - noget af indholdet kan du google dig frem til. Lad os se på det:

Hvis du skal google dig frem til den mængde, du kan, hvor lang tid skal du så bruge på det? Først skal du vide, HVAD du skal søge efter - helt præcist. Det betyder også, at du på forhånd skal vide, at du for eksempel skal undersøge, om brugen af Analytics trackinglinks kan skabe et problem. Du skal også på forhånd vide, at det er vigtigt for dig at undersøge, om du bruger "nofollow" tags korrekt. Du ved: Sådan lidt det samme som når revisoren siger: "Du skal bare spørge", og jeg må svare: "Ja tak - men om hvad?".

Derefter skal du selv sortere i kvaliteten med det in mente, at meget af det der er skrevet online, er skrevet af søde og rare mennesker, der begyndte i 1 klasse i folkeskolen samme år, som jeg gik fuldtids ind i SEO.

Lad os antage, at du har den fornødne viden til at stille de rette spørgsmål i Google og efterfølgende - med den viden, det kræver - er i stand til at sortere skidt fra kanel: Hvor lang tid er der nu gået? Et yderst forsigtigt og konservativt skøn er omkring 30 timer. Nu har du så omkring 70-75% af den viden, du kan finde i SEO-LEX sorteret.

Hvis vi nu holder fast i de 30 timer, er det altså 1.495 / 30 - en timeløn på 50 kroner for at bruge 30 timer på at finde og validere 70% af den viden, du kan få i SEO-LEX.

Sagt på jysk: Hvis du er mere end 50 kroner i timen værd - eller din tid er mere værd - er det billigere at købe SEO-LEX frem for at google dig frem. Og det er sikrere.

Moralen her er en af mine kæpheste: Aldrig vurdere en pris på tal - vurder den på udbytte.

Hav en herlig dag :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tolga:

Hey der... Jeg har læst SEO-LEX 13 og jeg synes den var rigtig god. Både for erfarne og nybegyndere.. Sproget er så alle kan følge med, også personer der aldrig har kodet.. Den har jeg lært en del af, den er dog lidt dyr, da man kan læse sig til det meste på google.

Den kan anbefales :) 

Tak for anbefalingen - og nu er SEO-LEX14 udkommet i mellemtiden. Jeg vil gerne knytte en kommentar til, at bogen er "lidt dyr", da "man" kan læse sig til det meste på Google.

Bogen koster de samme 1.495 kr., som den har kostet siden første udgivelse i 2009. Og ja - noget af indholdet kan du google dig frem til. Lad os se på det:

Hvis du skal google dig frem til den mængde, du kan, hvor lang tid skal du så bruge på det? Først skal du vide, HVAD du skal søge efter - helt præcist. Det betyder også, at du på forhånd skal vide, at du for eksempel skal undersøge, om brugen af Analytics trackinglinks kan skabe et problem. Du skal også på forhånd vide, at det er vigtigt for dig at undersøge, om du bruger "nofollow" tags korrekt. Du ved: Sådan lidt det samme som når revisoren siger: "Du skal bare spørge", og jeg må svare: "Ja tak - men om hvad?".

Derefter skal du selv sortere i kvaliteten med det in mente, at meget af det der er skrevet online, er skrevet af søde og rare mennesker, der begyndte i 1 klasse i folkeskolen samme år, som jeg gik fuldtids ind i SEO.

Lad os antage, at du har den fornødne viden til at stille de rette spørgsmål i Google og efterfølgende - med den viden, det kræver - er i stand til at sortere skidt fra kanel: Hvor lang tid er der nu gået? Et yderst forsigtigt og konservativt skøn er omkring 30 timer. Nu har du så omkring 70-75% af den viden, du kan finde i SEO-LEX sorteret.

Hvis vi nu holder fast i de 30 timer, er det altså 1.495 / 30 - en timeløn på 50 kroner for at bruge 30 timer på at finde og validere 70% af den viden, du kan få i SEO-LEX.

Sagt på jysk: Hvis du er mere end 50 kroner i timen værd - eller din tid er mere værd - er det billigere at købe SEO-LEX frem for at google dig frem. Og det er sikrere.

Moralen her er en af mine kæpheste: Aldrig vurdere en pris på tal - vurder den på udbytte.

Hav en herlig dag :-)

Thomas, du kunne også blive sælger! ;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Kildetoft Henriksen:
Thomas, du kunne også blive sælger! ;)

Sund fornuft og logik sælger altid ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yup, og din sunde fornuft og logik solgte mig da også bogen :) jeg har bestemt heller ikke fortrudt mit køb, da jeg nød at læse den på min ipad side efter side :)

Jeg er så først nu begyndt at gå mere i dybten med alle emnerne, arbejder på højtryk med linkbuilding hvilket jeg synes er ret hårdt :D men det kommer. Siger tak for en god bog.. 

Ps. var vild med måden du forklarede meta tags backlinkgs osv på med isboderne :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)