Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gøre brug af Google Analytics

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 46
Fra  AL-Media Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal lave en ny hjemmeside til et firma. Jeg vil i den forbindelse afholde en "workshop" hvori vi skal diskutere de mest væsentlige emner omkring den nye side. Heriblandt formål, målgruppe, layout, funktioner m.v. Jeg har fået adgang til firmaets nuværende Google Analytics konto, og kunne godt tænke mig, at bruge statistik og data fra denne, og præsentere dette til mødet. Jeg tænker der vil være mange relevante informationer at hente her, i forbindelse med produktionen af den nye, fx. hvilke sider er de mest brugte, hvilke er unødvendige etc.

Har I evt. forslag til hvad jeg ellers kunne inddrage fra Google Analytics som kunne bruges til workshoppen? Hvad kunne være relevant at gå ind og se på og præsentere for dem? Det hele skal selvfølgelig være relevant i forhold til, at vi skal til at lave en ny side.

På forhånd tak

Jacob

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er utroligt mange relevante områder, som I bør se nærmere på.

Det er generelt svært at komme med nyttigt indput til, når årsagen til nyt design ikke kendes samt målsætningen med projektet.

Skal sitet performe som nu, bare i nye klæder? Eller er målet, at det bliver forbedret på andre områder end det visuelle?

Omkring SEO er de rigtig meget som kan medtages. (der kan skrives bøger om det)

Er der opsat kravsspecifikation på SEO delen?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)