Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsfrist

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Tech-Supply Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et spørgsmål angående betalingsfrist på fakturaer.

Jeg er kunde hos quickpay, og har været det i snart et halvt år. dvs. jeg har betalt til dem én gang for 3 måneder, og har netop fået en faktura på de næste 3 måneder.

Den første faktura jeg fik havde jeg en betalingsfrist på netto 26 dage. Den jeg har fået nu har jeg 0 dage. jeg modtog fakturaen i går d. 2/10, og der står i mailen fra dem at der pålægges rykkergebyr ved betaling senere end 2/10. 

Kan de godt opkræve på den måde? Jeg mener bare, at man får knap en chance for at læse mailen, før der kommer rykkergebyr på. Og det virker lidt mærkeligt det bare uden lige ændrer deres betalingsbetingelser, uden at informere omkring det?

Det lyder måske som klynkeri for nogen, men jeg synes det er urimelige krav at stille? eller er det mig der har forstået det forkert?

På forhånd tak

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Det må være en fejl og i al fald en uskik. Jeg synes, du skal kontakte dem og spørge. Jeg ser frem til svaret.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du farer i flint her, så prøv at ringe til dem... Der er en telefonsvarer der siger det er en fejl, og at betalingsfristen er 14 dage som altid!

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Tech-Supply Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det er en generel fejl på alle faktureringer?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv nu at ringe til dem!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er/var en yderst beklagelig fejl ja.

https://www.facebook.com/quickpaypsp siger

"Det var så i dag vi fik sendt x-mange tusinde fakturaer med forkerte (og let urimelige) betalingsbetingelser på 0 dage.

De 0 dage er naturligvis en beklagelig fejl. Man skal ikke gå i panik. Betalingsbetingelserne er som de plejer at være, dvs. typisk 14 dage.

Vi beklager mange gange overfor vores kunder - og bogholderiet giver kvajekage til vores kundeservice."

Det skulle også gerne stå i din manager at det er en fejl.

vh

thomas jensen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Til en anden gang: Ja, sælger kan i princippet bestemme betalingsbetingelserne.  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)