Hejsa Jeg har et spørgsmål angående betalingsfrist på fakturaer. Jeg er kunde hos quickpay, og har været det i snart et halvt år. dvs. jeg har betalt til dem én gang for 3 måneder, og har netop fået en faktura på de næste 3 måneder. Den første faktura jeg fik havde jeg en betalingsfrist på netto 26 dage. Den jeg har fået nu har jeg 0 dage. jeg modtog fakturaen i går d. 2/10, og der står i mailen fra dem at der pålægges rykkergebyr ved betaling senere end 2/10. Kan de godt opkræve på den måde? Jeg mener bare, at man får knap en chance for at læse mailen, før der kommer rykkergebyr på. Og det virker lidt mærkeligt det bare uden lige ændrer deres betalingsbetingelser, uden at informere omkring det? Det lyder måske som klynkeri for nogen, men jeg synes det er urimelige krav at stille? eller er det mig der har forstået det forkert? På forhånd tak |
Hej. Det må være en fejl og i al fald en uskik. Jeg synes, du skal kontakte dem og spørge. Jeg ser frem til svaret.