Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vil du købe din næste bil (brugtvogne)?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeghar også erfaringer at dele ud.

Jeg har flere gange sat en bil til salg på Autocom, men er også flere gange blvet afvist, fordi de mente at prisen jeg forlangete var for høj, og dermed ville den ikke blive solgt. Sidst var det min 2004 Octavia Diesel Tiptronic, som det var galt med, og før den en Passat Stc. diesel.  De vuredringer jeg havde fra forhandlere, var rent faktisk bedre, end dem jeg fik fra Autocom. Specielt Octavia''en som var 130HK, var ret interessant, da mange gerne vil have den gode motor(kombinationen af HK og driftsøkonomi), men ikke vil betale hvad det koster i f.eks. Passat''en. Den argumentation holdt ike hos autocom, da deres vurderingssystem, ikke havde data nok på denne model, og derfor tog udgangspunkt i en 110 HK, som er 25-30.000 biligere.
Jeg tror at en markedsplads sagtens kan få fodfæste, specielt hvis der er individuelle vurdringer, og som tager hensyn til regionale forskelle. En bil koster ikke det samme på begge sider af Storebælt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/7/2006 11:54:40 AM Forfatter: bøllefrø
Jeghar også erfaringer at dele ud.
...
Jeg tror at en markedsplads sagtens kan få fodfæste, specielt hvis der er individuelle vurdringer, og som tager hensyn til regionale forskelle. En bil koster ikke det samme på begge sider af Storebælt.

Fint at høre din erfaring, dette har jeg også hørt før, det er jo galt når man har en speciel bil, så har de svært ved at vurdere den. Vi tager altid et kig på de forskellige steder hvor biler sælges, for at få en ide om hvad prisen skal være. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)