Hejsa, Jeg har lige hurtigt et spørgsmål mht. mobilabonnement. Som ung virksomhed ved man jo ikke lige hvor man er til næste år. Jeg er ved at oprette et ApS, og skal bruge en telefon som kørende sælger. Jeg vil ikke bruge min private telefon, så jeg overvejer at lave en kontrakt med en udbyder som 3, hvor jeg også får en telefon med. Jeg har kigget lidt rundt, og det giver absolut mest mening for mig at vælge en 2års kontrakt, hvor man får en android telefon "gratis". Men nu kommer det store spørgsmål. Hvad sker der, hvis jeg om et år finder ud af at jeg ikke kan få det til at fungere pga. manglende salg således, at jeg bliver nødt til at lukke min virksomhed. Hvad sker der så med resten af min kontrakt? Er det bare 'ærgerligt' for udbyderen, eller er det skal jeg grave penge frem af egen lomme for at betale resistansen? Jeg håber selvfølgelig ikke det sker, men det er nu meget rart at kende alle vinkler :) Vh Hans |
Hej Hans,
Jeg har selv her før sommerferien fået et erhvervsabonnement hos 3, og det eneste jeg kan sige er: HOLD DIG LANGT VÆK! De lover at de næsten vil gøre alt for dig, men når man endelig er blevet kunde er de fuldstændig ligeglade og henviser alle henvendelser til et support nummer selvom man aftaler med sælger at man bare skal kontakte ham når der er det mindste.
Det tog lidt over en måned at få et simkort.
I dag er jeg meget ked af at jeg har bundet mig i 18 mdr. hos 3, da jeg ellers var en ganske tilfreds fullrate kunde.
Om du skal betale hvis du lukker virksomheden ved jeg ikke med sikkerhed, men hvis du ikke går konkurs, ja så mener jeg du hænger på den.
Mit råd er at finde en udbyder som tilbyder en lav eller ingen binding som fx. Fullrate :)
Med venlig hilsen
Chris Widt Nielsen