Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google placering - Snyd?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
For at vende helt tilbage til den første post, så har du ret i at det er lidt imponerende at hun kan ranke som hun gør med den pågældende side, men hun trodsalt en DMOZ listing, det kan godt være at den direkte værdi ikke er helt så høj som nogen folk vil gøre det til, men DMOZ bliver spejlet mange andre steder og giver derved en hel del links ganske automatisk.

Jeg har selv en side der er nr. 1-3 (alt efter datacenter) for et ord med 3.5 millioner resultater - uden at ordet er nævnt et eneste gang på siden. Siden er på engelsk og ordet er dansk så det er 100% ved hjælp af links.

Umiddelbart vil jeg ikke tro der er så mange andre fotografer i Danmark der har fået øjnene op for SEO, så det burde ikke være vildt svært at ranke i toppen for det søgeord, især ikke med tanke for den side der ligger nr. 1 nu.

Hvis jeg var dig ville jeg sørge for en DMOZ ansøgning asap, hvis du ikke allerede har gjort det og en god bunke backlinks med relevant anchor her iblandt selvf. "fotograf".
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 07:05
Der er ingen tvivl om at det er en absolut fordel at være på DMOZ - det kan bare tage rigtig lang tid at komme derind.
At sætte det det primære keyword ind i DMOZ linket er selvagst også en god ide.

Tillykke med din placering med de 3,5 mil ord. Hvad for et ord er det?
Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 10:01
Jeg ved godt at dmoz kan tage sin tid, også derfor at jeg nævner at han måske allerede har gjort det. Jeg syntes dog stadig der er en frygtelig mangel på links for en der gerne vil ligge i toppen.

Angående ordet, det er tegninger (og kun på google.com), det er ikke et ret søgt ord der, men det er også kun for at illustrere at der er andre ting end onsite optimering der tæller.
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:35
Dato: 2/10/2006 1:39:33 AM
Forfatter: Brian
Hvis jeg var dig ville jeg sørge for en DMOZ ansøgning asap, hvis du ikke allerede har gjort det ...

Det har han gjort for 2-3 måneder siden, men er ikke kommet med endnu. Se tråden
Webside registrering i Dmoz.org.
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:59
Jeg mener at jeg har ansøgt Dmoz men kan sq snart ikke huske det Det er godt nok længe siden, kan se at jeg ansøgte om at blive redaktør i dec 05

En ting som altid har undret mig, med google, søger man på fx www.danskfotografi.dk fremkommer de kendte punkter... bl.a.

* Find websider, der linker til www.danskfotografi.dk
* Find websider, der indeholder ordet "www.danskfotografi.dk"

.. For mig at se er "indeholder ordet" også link til Dansk Fotografi, men de er ikke listet i "linker til www.danskfotografi.dk" hvorfor ikke ? hvad er det som der gør forskellen?

e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker

Tilmeldt 10. Nov 05
Skrevet kl. 22:53
Dato: 2/14/2006 9:58:44 PM
Forfatter: Jesper Kjerumgaard

* Find websider, der linker til www.danskfotografi.dk

* Find websider, der indeholder ordet ''www.danskfotografi.dk''

.. For mig at se er ''indeholder ordet'' også link til Dansk Fotografi, men de er ikke listet i ''linker til www.danskfotografi.dk'' hvorfor ikke ? hvad er det som der gør forskellen?

Googles liste af links er kun et udvalg og slet ikke alle den kender til. "indeholder ordet" medtager bare også sider hvor siden er nævnt uden at det behøver at være et link.
Side 5 ud af 5 (46 indlæg)