Jeg har selv en side der er nr. 1-3 (alt efter datacenter) for et ord med 3.5 millioner resultater - uden at ordet er nævnt et eneste gang på siden. Siden er på engelsk og ordet er dansk så det er 100% ved hjælp af links. Umiddelbart vil jeg ikke tro der er så mange andre fotografer i Danmark der har fået øjnene op for SEO, så det burde ikke være vildt svært at ranke i toppen for det søgeord, især ikke med tanke for den side der ligger nr. 1 nu. Hvis jeg var dig ville jeg sørge for en DMOZ ansøgning asap, hvis du ikke allerede har gjort det og en god bunke backlinks med relevant anchor her iblandt selvf. "fotograf". |
Google placering - Snyd?
At sætte det det primære keyword ind i DMOZ linket er selvagst også en god ide. Tillykke med din placering med de 3,5 mil ord. Hvad for et ord er det? |
Angående ordet, det er tegninger (og kun på google.com), det er ikke et ret søgt ord der, men det er også kun for at illustrere at der er andre ting end onsite optimering der tæller. |
Det har han gjort for 2-3 måneder siden, men er ikke kommet med endnu. Se tråden Webside registrering i Dmoz.org. |
![]() En ting som altid har undret mig, med google, søger man på fx www.danskfotografi.dk fremkommer de kendte punkter... bl.a. * Find websider, der linker til www.danskfotografi.dk * Find websider, der indeholder ordet "www.danskfotografi.dk" .. For mig at se er "indeholder ordet" også link til Dansk Fotografi, men de er ikke listet i "linker til www.danskfotografi.dk" hvorfor ikke ? hvad er det som der gør forskellen? |
e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker
Googles liste af links er kun et udvalg og slet ikke alle den kender til. "indeholder ordet" medtager bare også sider hvor siden er nævnt uden at det behøver at være et link. |