Jeg mangler et overblik over emnet 'Betaling over internettet'. Jeg er interesseret i betalinger fra danske betalingskort, men vil også have muligheden for betaling fra internationale kort.
Jeg forestiller mig, at betalingerne er mindre beløb (100 kr).
Jeg vil selv udvikle softwaren, og systemet kommer til at køre fra min egen server.
Kan I hjælpe mig med at få et større overblik (hvem, hvor, og hvor meget...)?
Det kan ikke svare sig at udvikle en løsning til det behov, da det koster en del at få serveren godkendt. I stedet skal du finde en eksisterende betalingsgateway, som eks. epay eller lignende.
De fleste opererer med mulighed for at lave dine egne betalingssider, så kunden ikke oplever at han forlader din side.
Derudover skal du have en indløsningsaftale med PBS, og de tilbyder både danske og internationale kort. se http://betaling.dk
Det kan ikke svare sig at udvikle en løsning til det behov, da det koster en del at få serveren godkendt. I stedet skal du finde en eksisterende betalingsgateway, som eks. epay eller lignende.
Jeg vil naturligvis anvende en eksisterende betaligsgateway - det er lidt dem, som jeg gerne vil høre noget mere om.
- Fribetaling (kan slet ikke overvejes/anbefales til folk der gerne vil have en 100% stabil løsning). - DIBSwww.dibs.dk (dem kender alle jo og de er de største) - ePay www.epay.dk (bruger dem i dag - ligesom DIBS bare til en markant lavere pris)
En betalingsløsning til f.eks. danske og internationale betalingskort koster DKK 199,- hos dem om måneden.