Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - "Du har ikke tilstrækkelige rettigheder til at se denne side." - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer Jeg sad i går og skulle fikse nogle ting på en hjemmeside, som jeg arbejder lidt på. Jeg var inde i wp-config filen og ændre DB_CHARSET fra utf8 til utf-8. Jeg gemte og opdaterede siden og kunne se, at det ikke havde gjort tricket ved det, jeg ville ændre. Jeg ændrede det derfor tilbage til UTF8 og herefter kunne jeg så ikke længere komme ind på admin dashboardet..
Jeg får fejlen "Du har ikke tilstrækkelige rettigheder til at se denne side.".

Jeg har svært ved at tro på, at denne lille ændring fra min side har kunnet gøre så meget skade?

Her den 12/9 eksporterede jeg hele databasen. Tror I, at jeg kan fikse problemet ved at importere denne fil igen, så jeg går et par dage tilbage før fejlen skete?

Jeg har forresten kontrolleret at alle login-oplysninger i wp-config filen stemmer og at min prefix i filen også er rigtig i forhold til databasen.

Jeg ser frem til at høre fra jer!
På forhånd tak.

Mvh
Casper
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ligeledes forsøgt at ændre wp_capabilities i databasen fra "
a:5:{s:13:"administrator";b:1;s:14:"frm_view_forms";b:1;s:14:"frm_edit_forms";b:1;s:16:"frm_delete_forms";b:1;s:19:"frm_change_settings";b:1;}"
til
"a:1:{s:13:"administrator";s:1:"1";}"

Det virkede ikke. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)