Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport / Fragt i Storkøbenhavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Håber der er en lille fragtmand der kan hjælpe!

En gang om måneden skal vi have leveret pakker til private i Storkøbenhavn. PostDK er ikke rigtig sagen, så jeg ville lige chekke om der er nogen herinde der vil give et tilbud. Prisen er en ret vigtig faktor da værdien af pakken ikke er mere end ca. 120kr. 

Pakken vejer ca. 1kg, er nok 60*60*60cm og er ikke skrøbelig.

Fordi vi være skarpe på prisen er vi indstillet på at designe logistikken så det passer med jer. Men jeg forestiller mig at pakkerne afhentes samme sted i Storkøbenhavn, derefter transporteres de til de forskellige modtagere, vi kender altid modtagerne mindst en måned i forvejen så det burde være muligt at planlægge en god rute. Pakken stilles foran hovedøren, (vi har nøgle tilopgangen hvis det er lejlighed) og man skal altså ikke vente på modtagerne kommer hjem.

I starten vil det dreje sig om ca. 250 pakker om måneden, men det skulle gerne vokse hastigt. :-)

Vi har kigget på GLS, men vil meget gerne have pakken hjem til folk privat. 

Tilbud eller forslag modtages med stor glæde. 

S

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med GLS?

Dem har jeg selv brugt meget - de er en anelse billigere end Post DK og samtidig en del mere fleksible.

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for svar, som nævnt har vi talt med GLS, det virker ikke helt skævt, men vi vil gerne have pakkerne hjem til folk. (eller dvs, vores kunder vil gerne have det til døren :-)

Nicolai

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du 250 pakker en gang om måneden er noget alle speditører vil være vilde for at få fat i.  Men den godsmængde vil  du kunne få nogle rigtigt gode priser hos kurerfirmer som DHL, UPS, fedex ... osv.

Ansre muligheder

DHL Bulksplit  www.dhl.dk/da/express/brancheloesninger.html

Post Danmark   hvor pakkerne sendes som bulksplit til Sverige 

Schenker de er meget stærke på pakker til private i Sverige   http://www.schenkerprivpak.se/log-pr-se/start/

Asendia er også en   mulighed  www.asendia.dk/da/

Bring    www.bring.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, tak for tilbage melding, jeg prøver at tage fat i dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)