Hej Jeg er gået i gang med at lave en rejseselskab og er nået så langt nu, at hjemmesiden er klar med de forskellige ture og destinationer og jeg fandt frem til en samarbejdspartner i den pågældende land, som matchede de ønsker jeg have til det meget specielle rejser jeg skal sælge. Han vil stå for det hele arrangementet, når gæsterne ankommer. Han driver selv turisme, men hans kunder er hovedsaglig fra USA. Destinationen er central og Sydamerika, hvor jeg slev kommer fra. Vi skal sælge hele pakker med alt inkluderet bortset flybillet til det pågældende land. Jeg imellem tiden blevet forvirret. Ved ikke hvordan jeg skal oprette selskabet. Skal jeg bare være formidler og agere som info/ rejsekontor for min samarbejdspartner?. Skal jeg kontakte en rejseselskab som vil agere som teknisk arrangør for mig?. Jeg kan ikke lægge 300.000 til rejsegarantifonden. så jeg skal finde en måde at undgå det. Jeg tænker at en mulighed er at alle betalinger går til min samarbejdspartner, at det er hans rejsebureau som sælger billeterne (han er registreret både i sydamerika og i USA) og han giver mig en vis % af salget..så er det mig som ender med at være lønnet!..hvilket ikke var meningen. Jeg har tænkt mig at sælge pakker uden flyrejsen. Er dette hensigtsmæssig?. Kan I bare komme med idéer`?? Det ville glæde mig at høre hvad I siger!!!...Jeg kan desværre ikke flytte til udlandet i det jeg er alene mor til en 11 årig pige!...så jeg er tvunget til at bo i DK!! |
Jeg er revisor - og har særlig forstand på rejsebranchen. Jeg holder til i København og vil gerne - ganske uforpligtende - tilbyde dig en times gratis rådgivning/sparring.
Skriv evt personlig besked med kontaktinfo.