https://www.youtube.com/watch?v=KrfV7kzxxmE |
DanJørgensen85:Hvilken strategi vælger jeg?
Du finder på et andet navn.
Og så skal du iøvrigt tale pænt til folk herinde, det gælder også selvom de siger ting der går dig imod!
Du finder på et andet navn. Og så skal du iøvrigt tale pænt til folk herinde, det gælder også selvom de siger ting der går dig imod! |
Find på et andet navn. Du har ingen ret til domænenavnet, og den er ikke så meget længere. Læs evt. mere her http://ivaekst.dk/svar/it_handel_jura/1/mit-domaenenavn-er-taget-hvem-har-egentlig-retten-til-det |
Hej Dan Jeg vil anbefale dig at registrere en virksomhed med navnet og organisationstypen er ligegyldig. Derefter varemærkeregistrerer du og tager diskursen med styrelsen og følger den til dørs ved at påvise, at din modpart ikke har drevet virksomhed under navnet i mere end 5 år. |
Jeg synes det er dårlig stil, at sige JEG HAR RET TIL DOMÆNET - I DEMOKRATIETS NAVN... Du har jo ikke mere ret til domænet, end den nuværende har - måske han er igang med at opsætte siden osv. Når det så er sagt, kan du ikke være bekendt at tiltale folk sådanne, som kommer med råd..!! |
FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt
Mange tak for et super relevant svar. Jeg takker meget! |
Du skriver, at - Hvis det er tilfældet, så ligger den nok ikke lige til højrebenet at få domænet vristet ud af ejeren gennem en klagesag de første dage, uanset hvor meget du hyler op om hajer og demokrati - Han kan jo have lige så gode og reelle hensigter som dig og alle dem der har registeret et domæne før dig, er ikke alle sammen nødvendigvis domænehajer - Hvad med bare at kontakte ham på fair vis og pænt spørge om han har tænkt sig at bruge det og hvis ikke, om han vil af med det ![]() |
Et godt bevis på, at curlingbørn, burde gå til curling fremfor at spilde andres tid... Og nej jeg gider ik komme med råd, når din til gang til det hele er så wierd og nedladende... |
Uanset om I kan lide DanJørgensen85' tilgang, så kan vi ikke tage det fra ham, |
Jeg skriver om visum på ciriusonline.dk
Tak fordi du gør grin med mig. Dig og alle andre. Troede folk var anderledes på det her forum. |