Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop og blog samme ejer.. Problemer?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen!

Jeg faldt over et godt tilbud på One.com, det er egentlig bare en .nu domæne gratis i et år.

Det faldt lidt sammen med at jeg var ved at købe webhotel og domæne, til min webshop

Men kom så til at tænke på om det ville give problemer, da jeg jo køber domæne og webhotel som erhverv.

Ville lave en blog på dette .nu domæne, da jeg jo kunne gøre det gratis. Da jeg jo samtidig køber webhotel, vil det give problemer hvis bloggen slet ikke har noget med virksomheden at gøre?

-Mads

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemer som?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du er bange for at køre en udgift til en personlig blog ind over driften på webshoppen?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, altså mere det at jeg har min personlige blog. 

Som egentlig er ejet af min enkeltmandsvirksomhed, hvilket ikke har noget med hinanden at gøre.

Tænker på om der ville være juridiske problemer, altså når jeg opretter en virksomhed beskriver jeg jo hvad det går ud.

Og at jeg så lige pludselig har en personlig blog, på et webhotel ejet af mit firma.

-Mads

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvad din tid koster, Hvorfor ikke bare købe og betale det i dit eget navn? Ud over det tvivler jeg på at der er nogen der gidder undersøge om du har en personlig blog på dit webhotel betalt fra din firmakonto. Men ellers er reglen vel at man betaler for sit privat forbrug af beskattede penge.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er ikke for tiden skyld eller pengene. 

Det ville bare være nemmere at have det samlet, men jo tak finder ud af noget :D

-Mads

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ingen som kan se hvem som ejer webhotel med mindre du skriver det i din blog.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)