Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Knowhow, interessetimer og engagement mod virksomhedsandele

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været i snak

Det siges at man som ene mand ikke når stjernerne erhvervsmæssigt men at man i samarbejde med andre kan nå dem. Ved ikke om metaforen sidder lige i skabet men forhåbentlig forstås hensigten.

I den forbindelse har jeg i en kontekst af en virksomhedsstart tænkt meget over de forskellige muligheder for at skabe en sund base hvorfra virksomheden kan agere fra. Altså få sat bordbenene stabilt fra start for at undgå eller modstå shaky times bedre.

Lige netop den branche jeg ønsker virksomheden skal agere på har jeg uddannelsesmæssigt forudsætninger for at agere, men har ingen erfaring. Derfor har jeg debatteret med med folk i mit netværk i forhold til det koncept jeg forstiller mig. Forklaring følger nedenfor. Jeg vil gerne have feedback

Mit Koncept er at man altid har brug for knowhow for at kunne agere på et marked. Besidder man det ikke selv må man ud og hente den andre steder. Her er det så jeg tænker at for at opnå den rette knowhow men også det rette engagement tilbydes andele af virksomheden mod netop at få den knowhow og arbejdskraft ind der er nødvendig for at kunne tilbyde en potentiel kunde et fuldendt produkt. Fx. vil det være nyttigt at få knowhow indenfor Administration, Revision og Jura i denne type virksomhed.

Opsummering: Afgivelse af virksomhedsandele mod interessetimer, det rette engagement og knowhow på et område fx en jurist med den juriske del.

Er det et gængs måde at gøre det på eller er det ude i hampen mener i?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænk mig at få lidt feedback eller en konstruktiv debat om de ideer der ligger forud for ovenstående indlæg :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)