![]() Håber I kan hjælpe mig, da jeg nu forgæves har søgt råd flere steder. Er ved at starte ny virksomhed. Jeg køber fødevarer og andre varer for kunder, og jeg tjener kun på leveringen og ikke på varerne. Jeg vil ikke risikere at komme til at "stå med håret i postkassen" i sidste ende, fordi jeg ikke har oplyst om alle de ting jeg skal. Eller ikke får nævnt alt omkring forretnings betingelser, købelov osv ind på hjemmeside. I ved alle de ting man plejer som kunde at skulle vinge af, at man accepterer inden køb. Jeg skal selvfølgelig have mine egne betingelser med, men hvilke ting SKAL man have med? Og er der særlige ting jeg skal have med, når det omhandler fødevarer? Jeg skal også have skrevet på en måde, at jeg ikke er sælger men kun leverer varen. Jeg skal vel også have fraskrevet mig ansvaret til nogen ting? Er der nogen der bestiller en vare, men ikke har uddybt nok hvilken, skal jeg ikke kunne hænge på at "det var ikke det de ville have". Det skal siges at min bil selvfølgelig er indrettet med køl og frys til at overholde alle fødevarestyrelsens regler. Vil også gerne høre om regnskabs programmet man kan vælge gennem amino er let og overskueligt? Er helt grøn indenfor området og der findes flere regnskabsprogrammer på nettet. Hvad er bedst, når man ikke vil ud og bruge mange penge på en revisor? Hjælp hjælp hjælp.. Og tak på forhånd:) |
Hjælp til forretnings betingelser mm. på hjemmeside!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)