Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt WP site fra et one.com domæne til et andet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er ved at lave en hjemmeside/webshop på WP og jeg er godt til freds med både programmet og resultatet.

Jeg havde i forvejen købt et domæne og hosting hos one.com, så siden blev med det samme oprettet på den. Nu har jeg så fortrudt mit navn og købt et nyt navn på one.com, men hvordan flytter skifter jeg domæne? er ikke sikker på om jeg bare kan skifte domæne nu hvor hosting jo er samme sted?

Jeg kan godt finde en masse guides forskellige steder på nettet, men de har en meget omfattende back up process, så jeg tænker at det kun er nødvendigt hvis man selv hoster det?

Håber der er nogen der kan hjælpe og at mine spørgsmål giver mening:)

God weekend

-Kim

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan anvende Wordpress Move.

https://wordpress.org/plugins/wordpress-move/

Det skal ligges ind på begge wp installationer - altså på en ny wp installation tilhørende det nye domæne hos one.com også.

Teoretisk kan du også spørge one support om de vil være flinke at ændre pegningen fra det nye domæne over på det gamles hostingløsning og omvendt, så du ikke skal røre en finger.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)