Hej Iværksættere Jeg hedder Jacob Saxtoft og går med mange tanker om at starte en virksomhed. Min helt store passion er sport og generelt fodbold. Der er to ideer som jeg har gået at arbejde med og jeg synes verden kunne have brug for: - Den første er om at sælge fodbold- og andet sportsudstyr med kombination af noget oplevelsesøkonomi. Fx hvis du køber nogle fodbold støvler af mig for ca 500 kr. men støvlerne er 300 hver, så får du måske en billet til en AaB eller FCK kamp for fx 150 kr. værd (dette er oplevelsesøkonomien), men kunne være så meget andet som giver kunden lidt mere end forventet. Denne ide stræbes efter at skulle være anderledes, ikke bedre end andre udbydere. - Den anden ide handler om at lave en platform som en genvej for sportsklubber til at finde nye sponsorer til klubben eller til hver enkelt hold. Som frivillig kan det være svært at skaffe sponsorer og det vil jeg gøre nemmere for hver enkelt. Jeg har en masse kontakt til forskellige fodboldklubber og spillere for den sags skyld. Jeg har en masse gåpå mod og en stor opsparing som kan hjælpe godt på vej. Jeg spillet fodbold det meste af mit liv og brænder nu for at være iværksættere og skabe noget anderledes. Søger derfor en ligeså passioneret partner som elsker sin sport og gerne vil være iværksætter. Søger ikke en med de store IT kundskaber men mere en som selv ønsker at komme igang eller allerede har sit eget projekt og som kan hjælpe med mit. MVH Jacob Saxtoft |
Starte virksomhed med passioneret fodbold partner
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)