Hej Hans Super idé du har fået. De lokale magasiner/månedsblade/lokalaviser skyder op rundt omkring i landet i stadig større og større antal.
Her i mit område (den store slette mellem Næstved og Vordingborg
![]() Vores lokalavis er EKSTREMT populær, ikke mindst fordi den drives af Journalist Peter Steen fra DR regionalen, der har en kæmpe indsigt i lokalområdets virke, formår at skabe råd, nævn og puljer... hehe... måtte lige med, der skal sikre trafiksikkerhed... lundby's fremtid etc. etc.
Ligeledes har de lavet aftale med Kirkesognene om at kirkebladet trykkes ind i avisen når det skal udkomme, hvilket kirkerne sparer penge på og avisen får lidt ekstra i kassen for. ligeledes køber idrætsforeningen sig ind i bladet, og den er ekstremt populær blandt annoncører o hele oplandet.
Ikke mindst her nu hvor den har kørt i et par år, og de begynder at se deres konkurrenter er faste annoncører, så nu bliver bladet nærmeste udvidet fra gang til gang pga. pladsmangel til annoncerne
![]() Så bare klø på. Det er et ekstremt populært "produkt" du har fat i dér...
|
Sådan går det - Dag 4:
I dag har jeg mest solgt små annoncer. Til gengæld kører de fleste af dem i 12 numre - og fortsætter formentlig også derefter. Desuden har jeg fået booket nogle salgsmøder til uge 8 og et enkelt mere til i morgen.
Jeg kom for sent i gang med mine foreningskontakter i aftes, men har dog fat i nogle af de mest aktive.
I morgen underviser jeg det meste af dagen, så jeg når kun to salgsmøder. Det er til gengæld aftalte møder, som gerne skulle give konkrete resultater.
mvh Hans