Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor starte?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kom til at tænke over; hvorfor starter folk eget firma/virksomhed?

Selv har jeg ikke startet joinsport.dk, for at tjene millioner. Jeg har startet det fordi, jeg ellers skulle i noget praktik halløj og praktik kan IKKE bruges til en skid. Endvidere: Hvorfor tænker vi penge, penge, penge og ikke bare tjene vores til faste udgifter og mad. Synes det er sørgeligt at regeringen at regeringen vil skabe vækst for dine og mine penge, da alle iværksættere ikke tjener det ind, de har brugt. De vil have iværksættere i Danmark, men det at give et tilskud giver de ikke... Hvorfor så starte noget op når ingen hjælper dig?

- Simon Jensen

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Joinsport:
Hvorfor så starte noget op når ingen hjælper dig?

Det er lige præcis derfor man skal starte egen virksomhed. I erkendelse af at intet kommer af sig selv, og i erkendelse af, at hvis vil mere end bare følge flokken, så må man selv få hænderne op af lommen, og rejse sig fra sofaen.

Mvh Carsten

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:32

Fordi vi simpelthen ikke kan lade være!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver en lille virksomhed fordi jeg synes det er sjovt. Jeg har et fast arbejde ved siden af min virksomhed, og det bliver jeg ved med selv om min virksomhed har et overskud på 3x min løn.

Jeg forstår ikke det du skriver med at vi bare skal tjene til vores faste udgifter!! Det giver ingen mening i min verden.

Det at staten skal hjælpe iværksættere synes jeg er noget pjat. Hvis man ikke selv kan løfte virksomheden skal man bare ikke være iværksætter! I Danmark har vi rigtig gode vilkår for at starte virksomhed. Det skulle man værdsætte og lade være med at klynke over at det måske er lidt hårdt.

Nyd livet og tjen så mange penge du kan. Husk Penge == Frihed !!

Tilmeldt 14. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:09

Hej

Jeg må sgu sige, penge er ikke alt, men de er meget gode at have.

Da jeg startede joinsport.dk (som i øvrigt er til salg grundet en videreuddannelse), var det overhovedet ikke for at tjene penge. Jeg havde allerede plaqnlagt foredrag, med henblik på at hjælpe "svage" individer (selvom jeg mener at dem der udtaler sig om de "svages" manglende livsglæde er de svage, da jeg selv er hjerneskadet, grundet en bus kollision i 2001, som hedder: Man kan, hvad man vil), og det var grunden. Også for ikke at starte i noget så nytteløst som praktik er. 

- Simon Jensen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)