Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vejledning for location af kontor mm.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svinndall, Østfold Norge.
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Fra  DanNord Salg og Service Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen/Go'formmiddag. 

Jeg har i længere tid overvejet, at få mig selv et lille kontor på en separat fra min hjemadresse.  Til det kommer der et hav af spørgsmål, da jeg er rimelig grøn indenfor området.  

Jeg kommer oprindeligt fra Sønderjylland, og har det sidste år været en tur i Norge, hvor jeg tog "springet", og startede min egen virksomhed. Det var en umiddelbar succes (Det gav et forholdsvis fint overskud, det første indtil videre ihvertfald). Næste år skal tage studiet HA, Almen. Jeg regner med, at drive mine virksomheder ved siden af. Det bliver enten: København(CBS), Sønderborg eller Kolding studiet skal tages på. Jeg har derfor overvejet 3 orskellige locations for min "kontorbase".  Der er måske værd at nævne, at min næste projekt er indenfor Export og Import branchen. 

- Sønderborg 

- København

- Flensborg

Så mit spørgsmål lyder om der er nogen herinde, som evt. har noget erfaring/viden omkring disse steder når det kommer til forretningslivet, fordele og ulemper ved hvert givende sted?

Det er mit spørgsmål i alt sin enkelthed.  

Jeg håber at der sidder nogle hjælpsomme folk derude(som jeg ved, da gør - hvilket gør denne side nærmest uundværlig for de "grønne".)

Hav en forsat god dag. 

Vh Thor Post Andersen

Fra Svinndall, Østfold Norge.
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Fra  DanNord Salg og Service Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ingen der kan hjælpe? 

Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder rigtig godt med din egen virksomhed, så sejt at det går så godt for dig. Jeg har også hørt gode ord om alle CBS uddannelser, også HA Almen. Desværre er jeg ingen ekspert på "kontorbase" eller hvor det vil være bedst for dig at have det. Men min ven arbejder med projektledelse og hun er rigtig god til at rådgive om alt i relation til din virksomhed. Det er mit råd. 

Julia

Fra Svinndall, Østfold Norge.
Tilmeldt 21. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Fra  DanNord Salg og Service Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julia. Tak for dit svar først og fremmest. Dejligt med lidt response. 

Du har en ven nævner du? Er vedkommende på Amino - eller hvordan kan man få fat i hende? 

Vh Thor Post Andersen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)