Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The steps? produkt til body alignment m.m - til at bære på kroppen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Bogense
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej folkens

Længe siden jeg har kigget lidt på forumet, selvom min mail igennem årene er blevet bombet med ads fra amino :)

Nu syntes jeg at min ide er noget til punktet hvor jeg faktisk gerne vil have det fremstillet, vurderet og ligeledes diskuteret! hvem tager man kontakt til, mødes med, vurderes af, sammentale om osv? Det er første gang jeg gerne vil ud med mit produkt.. Produktet er opstået eftersom jeg arbejder som personligtræner, yogatræner, crossfittræner og nærmest alt inden for sport og sundhed.

Har længe gået og arbejdet omkring mit produkt. Et produkt som ikke kun falder i en kategori, men faktisk i næsten alle livets situationer! Den skal være med til at opretholde god holdning, samt stabilisere ryg/skulder skader, gøre arbejdet nemmere og optimere livsstilen for dem som døjer med problemet.

Den kan bruges som blandt andet:

Korrekte holdning som vil kunne resultere i bedre performance.PGA body alignment og kenetic chaining

Stabilisere siddende holdning som gør arbejdet nemmere og derved undgå spændings-hovedpine

Optimere kvinders holdning pga, for tunge bryster og derved dårligere holdning

Produktet kan bruges under t-shirt - skorte - langærmet! derved gøre produktet attraktivt i alle situationer

- Igennem tiden har vi mennesker udviklet mere teknologi og moderne livsformer! Dette resultere ofte at vi sidder mere ned end vi nogle sinde har gjort. Resultatet er blevet at de fleste mennesker døjer med ryg problemer, skulder problemer, holdning problemer, hovedpine, stress... Mange af disse problemer opstår når kroppen simpelthen ikke er i korrekt holdning. Den dårlige holdning kan forsage dårligere ilttilførsel til hovedet hvilket resultere i hovedpine og træthed! De fysiske gener er smerter og ubehag som i nogles liv kan ændre deres mentalitet fra positiv til negativ... nonstop smerter er bare umulige at leve med.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)