Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan kopi faktura

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Er der nogen der kan anbefale en let løsning til at sende fakturakopier til kunde? Kunden har leveringsadresse i Danmark men ønsker at modtage en kopifaktura til en adresse i udlandet.

Det kan mit access program ikke klare da mit faktura program ikke kan håndtere 2 forskellige navne/adresser på samme fakturanummer og slet ikke så langt en navn som der er brug for.

Derfor havde jeg forestillet mig at jeg blot udsteder en kopifaktura via en simpel skabelon og så kopiere ordren over på denne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil slet ikke mene du må sende samme faktura til flere modtager med hvert sit navn - de vil jo kunne bruge den hver i sær til fradrag. En kopi må sendes med samme navn - i en kuvert eller vedhæftet en mail til flere adresse, gerne mærket kopi, men ikke samme faktura til flere forskellige navne

vh

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:05

Jeg har mulighed for at lave en følgeseddel i mit access program og kunne evt. overføre data fra denne følgeseddel til en faktura skabelon. Følgesedlen vil have den danske leveringsadresse angivet og fakturaen vil indeholder navn og adresse på deres hovedkontor. Det er vist ok på den måde?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:44

tror ikke helt jeg kan følge dig men en faktura kopi er en ren kopi af den oprindelige - ikke noget der kan ligne noget andet og med helt samme fakturanummer også = identisk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)