Hello alle Jeg sidder med et projekt jeg virkelig brænder for og jeg har sådan set styr på det meste, faktisk har jeg også fundet de udenlandske leverandører som jeg ønsker at købe varer hos, enkelte har ligefrem en hjemmeside hvor jeg bare kan bestille. Sagen er den at jeg har et CVR nummer og ønsker at købe tingene uden moms ( I eu lande ) men jeg kan ikke få dem i talerør. Jeg har skrevet 10-12 mails i løbet af de sidste 3 uger og jeg har ikke fået nogle svar. Min forespørgelse omhandler kort lidt om mine ønsker om at købe og lidt om hvad formålet er og sådan, men der er ingen svar fra nogen af dem. Jeg ved andre også har haft problemer med at få oprettet kontoer hos leverandørerne grundet at de ikke rigtig gider det arbejder der ligge i at oprette, sende osv til udlandet. Er der nogle der ligesom har fundet ud af hvordan man fanger deres interesse ??? Vh. Jan Jørgensen |
mange leverandører bliver daglig kontaktet af alle mulige, der vil købe deres produkter. Hvis du vil igennem er det vigtigt at du har en forretningsplan, hvorfor vil du handle produkterne, hvor skal de sælges, hvor meget forventer du at sælge, hvilke indsatser osv. Det er vigtigt for en leverandør at vide, så de ikke spilder tiden. Det kan også være de i forvejen har en grossist/agent i DK. Lav også en præsentation af din virksomhed, så de kan se du er seriøs. Og så tror jeg det er bedre med en personlig kontakt end mail. Allerhelst personligt møde, men det kan jo være en udfordring med rejser. Evt kan du møde dem på messer rundt omkring, alt efter produkt.