Jeg har nogle førstehjælpsdukker og til dem køber jeg nogle overslag til mundstykket som er engangsbrug. Hvordan skal jeg kontere dem i mit regnskab, i Dinero, når jeg køber dem og hvad skal jeg gøre når jeg med dem som forbrug. Jeg jeg bruger måske for 10-15 kr pr kursus af dem og ville egentlig gerne have at de bare blev afskrevet, da jeg synes at det er lidt dumt at tælle hvor mange jeg har brugt pr kursus.
det er jo på samme måde - du har bedre overblik hvis du gør det per kursus - men du flytter fra vareforbrug i drift til varebeholdning i status (eller køber det ind som indkøb og modkonto varebeholdning - og så bogfører du som forbrug varebeholdning til vareforbrug når du bruger det)
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Kan simpelthen ikke få den til den. Når jeg laver et varekøb foreslår crowd at jeg ligger det ind under vareforbrug, men kan ikke se hvordan jeg flytter det ind under hver enkelt kursus.
tag fat i dinero - support - men crowd er jo kun et forslag - du skal ha det ind under varelager hvis du løbende vil flytte til forbug når de er borte og brugt
Varekøb i drift og varelager i status som modpost (ellers brug kasseklade) og så når de er brugt Varelager - med vareforbrug som modpost- går ud fra de konti findes - sidder ikke lige med den men mon ikke support lige kan gi dig dem
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER