Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger arbejde hos virksomhed/mangler hjælp til at finde et job

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mit navn er Alexander siniora

Jeg vil lige kort fortælle lidt om mig selv og hvad jeg har udrettet her på de sociale medier

I feb 2014 der startede jeg ud med at livestreame på det sociale medie ved navn "Twitch.tv" Jeg blev hurtigt danmarks 6-7 største livestreamer, og fik en special pris som kun 3 danskere havde på det tidspunkt, jeg fik 5.000 followers, og 210.000 channel views, derved blev jeg meget hurtigt set alle steder på de sociale medier, og min livestream havde meget omtale, jeg har altid været vild med at lave youtube videoer, redigere youtube videoer, lave ting til min livestream, sidde og rode i settings osv! 

Jeg har altid været vild med Dansk i skolen, og jeg har tit fået afvide at jeg har en godt ordforråd til en 14 årige at være! og ja, jeg er 14 år gammel, derfor har jeg haft problemer med at finde arbejde her på nettet, jeg har virkelig søgt arbejde her på nettet i lang tid.

Jeg har i lang tid gerne ville arbejde hos en webshop/virksomhed på nettet, arbejde for en virksomheds hjemmeside eller ligende!

Jeg håber virkelig inderst inde der sidder nogle virksomheder derude som godt kunne bruge eller gerne vil ansætte en frisk og ung dreng, jeg vil også lige sige, jeg er meget moden af en 14 årige dreng at være, det har jeg fået afvide så mange gange, jeg har altid gået med dem der var 2-3 år ældre end mig :) - ikke for at lyde egoistisk eller noget hehe.

Hav en rigtig god aften alle sammen :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:59

Har du et link til din youtube-kanal og din twitch-kanal?

Jeg tror du skal kunne arbejde som freelancer. Jeg er usikker på, hvordan det kan foregå, hvis du er under 18. Det kan være, at andre herinde ved noget om det.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)