Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er blevet snydt, hvad gør jeg ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg solgte i november 2013 min webshop www.vandklar.dk og hjemmesiderne www.fælleskalender.dk og www.basismail.dk

For det første betalte køber ikke det aftalte men fik da pengene ud af købermen i kontrakten stod der desuden køber skulle udbetale overskud og jeg kan ikke komme i kontakt med køber, desuden er der flere uafklarede ting ifm. salget som f.eks at jeg får henvendelser fra købere på webshoppen og jeg får bunker af junkmail derfra... så hvad gør man i en sådan situation ?

Hjælp tak :-)

Vh. Klaus
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer stærkt, om det man går glip af i overskudsdel berettiger at man sætter en advokat til sikkert 1500 kr MINDST i timen på opgaven med at kradse penge ind, og om den kontrakt man har lavet var klar nok - ELLER - dropper ærgelsen - Men helt et spørgsmål om forventet beløb

CVR nummer - som er enkeltmandsvirksomhed - tilhører en kvinde - og virksomheden kan ikke være solgt da man ikke kan sælge enkeltmandsvirksomheder - men goodwill kan - og alt vil ligge i aftalen- Dog er det mystisk at ejer på CVR stadigt er kvinden og at den er stiftet i 2011 hvis du mener at ha "solgt i 2013 - så jeg tror du skal hente jura hjælp desværre . i alle fald ikke lige til at hjælpe dig

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)