Det er ikke tanken at varerne skal kunne lægges i kurven på vores hjemme side. Tanken er blot at at kunderne skal kunne sende os deres ordre via deres tablet eller smartPhone, som vi så modtager som en e-mail.
Det er ikke tanken at varerne skal kunne lægges i kurven på vores hjemme side. Tanken er blot at at kunderne skal kunne sende os deres ordre via deres tablet eller smartPhone, som vi så modtager som en e-mail.
Det kræver blot at der laves en formular der kan vises på tablet/smartphone hvor man kan indtaste leveringsoplysninger. Men husk på at man også skal kunne læse betingelser og har I tænkt på betalingsmuligheder?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Sådan en formular er basis HTML og der burde du kunne finde en der nemt og hurtigt kan lave den.
Men efter at have set listen så er der mange ting der skal indtastes og når det skal være på telefonen så tror jeg godt at man kan gå død i det. Det gør jeg hvis jeg har mere end et par felter der skal udfyldes på telefonen.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....