Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varebestilling via QR-kode

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne om det var muligt for vore kunder at bestille varer på følgende måde:

1. Vi udsender brochure med QR-kode påtrykt.

2. Kunden scanner QR-kode med tablet eller smartphone og kommer nu ind på en bestillingsliste.

3. På bestillingslisten skal kunden kunne angive antal varer som kunden ønsker at bestille, samt udfylde rubrikker med navn og adresse.

4. Herefter trykker kunden blot på send ordre.

5. Vi modtager nu en bestilling som e-mail med kundens oplysninger.

Er det muligt, og der nogle på Amino som som har idéen til hvordan det kan udføres helst på en enkel måde. Så lad mig høre fra jer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:44

Det er nemt. Har I en webshop allerede? Så skal QR koden blot være en url på varen med en ekstra parameter der kan betyde at den skal lægges i kurven.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 09:52

Tak for dit  svar.

Det er ikke tanken at varerne skal kunne lægges i kurven på vores hjemme side. Tanken er blot at
at kunderne skal kunne sende os deres ordre via deres tablet eller smartPhone, som vi så modtager
som en e-mail.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:59

Watch:
Det er ikke tanken at varerne skal kunne lægges i kurven på vores hjemme side. Tanken er blot at
at kunderne skal kunne sende os deres ordre via deres tablet eller smartPhone, som vi så modtager
som en e-mail.

Det kræver blot at der laves en formular der kan vises på tablet/smartphone hvor man kan indtaste leveringsoplysninger. Men husk på at man også skal kunne læse betingelser og har I tænkt på betalingsmuligheder? 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Herning
Tilmeldt 12. Mar 12
Skrevet kl. 10:13

Hej igen!

Hvordan laver man sådan en formular til tablet/smartphone, hvor kunden kan indtaste de omtalte oplysninger og blot trykke på SEND derefter.

Findes der eventuelt nogle færdige templates?

Betaling sker ved efterfølgende fremsendelse af faktura.

Jeg har vedhæftet en grov skabelon til omtalte formular, enkelte ændringer i teksten kommer dog.

1258.Bestillingsliste.pdf

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:51

Sådan en formular er basis HTML og der burde du kunne finde en der nemt og hurtigt kan lave den.

Men efter at have set listen så er der mange ting der skal indtastes og når det skal være på telefonen så tror jeg godt at man kan gå død i det. Det gør jeg hvis jeg har mere end et par felter der skal udfyldes på telefonen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)