Hvad jeg generelt hører rundt omkring er at WooCommerce til Wordpress er godt til små butikker, men skalerer ikke så godt som andre CMS' der er bygget til store butikker fra starten. Der findes mange CMS', de mest kendte er nok Magento, Prestashop, osCommerce, OpenCart, BigBusiness og Shopify.
Generelt for de CMS du nævner, vil jeg mene, at de alle er beregnet til små butikker.
Ønsker man en markedsplads som DBA, vil jeg klart anbefale at få skræddersyet et CMS. Dette kan professionelle webbureauer bygge for dig. Alternativt ville jeg personligt nok vælge et lukket CMS fra et professionelt webbureau, så de har 100% kontrol over din side.
Ønsker man en markedsplads som DBA, vil jeg klart anbefale at få skræddersyet et CMS. Dette kan professionelle webbureauer bygge for dig. Alternativt ville jeg personligt nok vælge et lukket CMS fra et professionelt webbureau, så de har 100% kontrol over din side.
Jeg vil nok ikke vælge et lukket CMS - men jeg vil anbefale Umbraco til det. Det kan udbygges så bare fantasien sætter grænserne og det er nemt (for en .NET programmør) at lave ny funktionalitet til det.
Jeg har lavet et site for en som skal bruge "EDB for endnu mere dummies" og han sidder og sprøjter websites ud i Umbraco da jeg har lavet det nemt for ham at lave nye sites på samme grundkode.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
WordPress kan SAGTENS bruges til det - Det kræver sådan set bare at du finder en kompetent programmør!
Når han har lavet et super-lækkert website til dig, så skal det bare implementeres i WordPress. Så er det legende let at redigere / opdatere og administrere alting.
Jeg har selv lavet www.Secondhandy.dk som er opsat i WordPress! Det spiller! :-) (Og det er jo sådan set en lign. side som DBA bare lidt mere niché-præget)