Jeg tror denne har version 3 http://www.downloadcentral.dk/?downloader/SummaSummarum/1264 men selv om der står den understøttes af win 7 så ved jeg mange har oplevet det hele crashede og bogføringen var væk, så summa undersøtter ikke og udgiver ikke 3 mere da de fleste computere er win 7 og frem
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg har 3.8.7 liggende hvis det er... den indeholder jo en demo version som alle kan bruge kvit og frit, eller man kan aktivere sin egen licens, så tror det er lovligt nok for mig at dele den :-)
Er der nogen som kan hjælpe når man er kommet til ved en fejl at opdatere en nyere version end ens licens ? Nu kan jeg slet ikke åbne det program jeg har tilladelse til ?
Jeg er desværre havnet i samme situation (min computer er død, og nu skal jeg have genetableret regnskabet på en ny laptop) og vil derfor også gerne have en kopi af installationsfilen til SummaSummarum 3.8. Er der nogen der har den og kan sende et link til mig?