Hmmmm - jeg prøver lige det her igen. Fik ikke rigtigt noget respons på den tidligere header "Iværksætterhjælp"
Vi vil gerne hjælpe ildsjæle med en skudsikker idé og forretningsplan, med at føre deres idéer ud i livet. Vi vil især hjælpe dem, hvis de skal have eksporteret deres ting, da vi har 15 års erfaring i eksport og distribution.
Hit me med din gode idé og lad os så tales ved, hvis der ligger en fornuftig forretningsplan.
Hvis jeg havde en skudsikker ide med en vandtæt forretningsplan var min første indskydelse da at kontakte professionelle venturekapitalister og ikke en enkelmandsvirksomhed.
Men jeg har da selv nogle ideer men de er desværre ikke skudsikre. Men hvis du er interesseret vil jeg da gerne give dig et kort indblik i dem via telefonen da min forretningsplan endnu ikke er helt køreklar.
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Adresse på dgs.dk og cvr.dk er identisk og du står optrædende med navn begge steder; Rene Brokop - så må vel være enkeltmandsvirksomhed, medmindre du har flere virksomheder?
Min beskæftigelse og hvem jeg er på De Gule Sider er ikke relevant. Jeg skriver i mit indlæg at "Vi" (dvs. ikke en enkeltmandsvirksomhed) har 15 års erfaring med eksport og vi har kapitalen til dem der vil have hjælp. Andet behøver man sådan set ikke vide. Så er det bare at springe på og sende noget materiale. Hvis vel og mærke man er interesseret.
Hvis man ikke er; bevares. Så kan man bare lade indlægget være usagt og lykkeligt bevæge sig videre.......
Hmmm - godt spørgsmål. Altså; jeg så egentlig helst at du bare sendte den forretningsplan og så ville vi bagefter tage stilling til, om vi synes vi har kapitalen.
Det er fuldt forståeligt hvis du gerne vil have én eller anden erklæring for diskretion - det kan du sagtens få. ;-)