Hej.
Jeg er en pige på 21 år, som gerne vil starte en onlineshop.
Men jeg mangler hjælp og erfaring for at komme igang.
Jeg tænker derfor jeg vil prøve at høre her, om der måske er nogle der kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne lave en side, hvor der skal sælges tøj til unge kvinder.
Jeg er selv storforbruger af online shopping og jeg er meget træt af at skulle tjekke 17 forskellige sider ud, for at finde det jeg søger. Jeg har derfor fået den ide, at lave en side med alt det som jeg synes er ''hot'' lige nu og her - OG som jeg er sikker på de fleste andre i min alder også synes. Men først og fremmest skal jeg finde ud af, om det overhovedet kan lade sig gøre. Jeg tror ikke at de store mærker, vil gå med til at sælge mig ''et item'' eller det kan nok godt gå hen og blive dyrt. Men det alt sådan noget jeg lige skal have på plads først.
Derudover vil jeg give den ekstra bonus, at man kan få det leveret på dagen hvor man bestiller tøjet, hvis man bor i Københavnsområdet. Jeg ved nemlig igennem en ny online shopping side, at det har givet dem stor succes og de er den eneste som gør det. Men nu har du måske fået et lidt bedre billede af, hvad det er jeg gerne vil igang med.
Har du nogle gode råd eller ved du noget som måske kan hjælpe mig?
Så må du meget gerne kontakte mig.
Mange hilsner
Mathilde Helslev |
Hvis du har tænkt dig at sælge noget som helst fra de "store" mærker skal du først godkendes af dem. Samt deres mindste indkøbspriser er ret høje. Det vil altså sige at du skal have en enorm start kapital for at komme igang ved dem!
Det er straks lettere hvis du kan finde et mærke som et på vej frem og er cool, der vil du nok kunne få nogle rigtige fine aftaler. Hvis du ønsker at tilbyde levering i københavn på dagen, vil jeg egentlig foreslå dig at levere selv. Har selv gjort lidt i det fra min shop til ordre i nærområdet, og fået utrolig meget god feedback fra køberne! :)
Men ja, ønsker du de store mærker = enorm start kapital (flere hundrede tusinde, hvis du skal forhandle en del mærker)
Så ville starte i de små, med nogle af de mindre kendte mærker!