Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmanavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg har brug for nogle gode forslag til firmanavn.

Nøgleord:
Salg af Pc & tilbehør
Webudvikling
"Løsningspartner"

Jeg ser frem til nogle supergode forslag ... :)

Mvh. Rikke

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:22

Det er vist ikke helt almindeligt, at en kvinde kaster sig over den branche, så dér tager jeg udgangspunkt:

PC-Rikke
ComputerRikke

Multitasken     -   kunne symboliseres ved en krydsning af en schweitzerkniv og en dametaske
                        -   på hjemmesiden kunne de forskellige menuer springe op af taksen, kvinder har jo alt muligt i tasken

I den platte og ubrugelige ende kom ordet "Rikkeløsning" til mig, men det kræver en solid selvironisk indstilling, hvis du skal kunne bære det navn.

Men måske skulle navnet i stedet gå på dine specialer i forhold til dit kundesegment?

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:49
Dato: 2/2/2006 9:21:50 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Multitasken    -  kunne symboliseres ved en krydsning af en schweitzerkniv og en dametaske
                        -  på hjemmesiden kunne de forskellige menuer springe op af taksen, kvinder har jo alt muligt i tasken

- og en lille reference for insidere til Multitask''en (sig det med engelsk accent) 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:07
Dato: 2/2/2006 9:48:56 AM Forfatter: ellegaard [QUOTE]Dato: 2/2/2006 9:21:50 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
sig det med engelsk accent

Aber natürlich

mvh Hans
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)